Inspirace

Inspirace

čtvrtek 23. ledna 2014

Neřeš, kolik vážíš! ????


Neřeš váhu! Neřeš váhu! Tuhle větu slyším odevšad, vlastně vidím,.. 

Je to však takhle jednoduché? Prostě se na váhu vykašlat úplně a koukat jen na centimetry a na to jak mi sedí oblečení? Není!! Kdyby bylo, nehonilo by se tolik z nás za vysněnou váhou. Je ovšem pravda, že jako ukazatel není váha zrovna ideální parametr, který bychom měli řešit. Ale dokážeme to?

Víte, ono je asi trochu rozdíl, když žena, která váží třeba 65 kg a chce dostat dolů tak 5 kg a vyrýsovat postavu, neřeší váhu a kouká na centimetry a něco jiného je žena, která váží kolem 90 kg a zhubnout prostě potřebuje! Ať si to promítám jak chci, je jasné, že ženě, která má 65 kg nakonec váha třeba vůbec neklesne a bude vypadat úplně jinak s vyrýsovanými svaly. Ale dokážete si představit 90-ti kilovou ženu s vyrýsovanými svaly? Já teda ne! Z toho mi logicky vyplývá, že těžší ženy, které opravdu potřebují zhubnout 20 a více kilo, prostě budou váhu řešit! Řeším ji i já. A stále narážím na komentáře, že to není důležité, že hlavní je oblečení a tak,.. To je samozřejmě pravda a podepíšu se pod to kdykoliv. Ale taky je logické, že když vážím tolik kilo, že ta váha prostě dolů jít musí, tím pádem je jasné, že ji prostě budu sledovat!

Stejná váha - jiná postava

Určitě přijde období, kdy se mi váha zastaví i přesto, že se tělo bude dále měnit. S tím samozřejmě počítám. Ale to je pro mě ještě daleko. Do té doby je pro mě i váha důležitým parametrem při hubnutí. Nedělám si však vrásky z toho že mi lítá nahoru a dolů, nebo když mám druhý den po cvičení váhu vyšší. Je logické, že tuk je lehčí než sval. Proto i když váhu sleduji celkem pravidelně, není to pro mě až tak důležitá jako úbytek centimetrů. Ten bude vždy na prvním místě. 



Můj názor: Pokud se chcete vážit, tak se važte! Jen vás ty výsledky nesmí rozhodit, pokud nebudou dle vašich představ. Proto je dobré mít pro kontrolu změřené centimetry ;)

Hubnutí zdar

Vaše Jana


Žádné komentáře:

Okomentovat