Inspirace

Inspirace

sobota 18. ledna 2014

45. den - po 1. týdnu Ripped in 30 - 16.1.2014

Tak první týden mám za sebou ;). Musím říct, že jsem si to opravdu užila a uteklo to vážně moc rychle i když to pro mě bylo fyzicky opravdu náročné. Navíc mě hodně bolí kolena, takže jsem občas vynechávala některý cviky na kolena. Ale zase jsem si 2x v týdnu zacvičila Cardio 1 z BR, co se mi líbilo fakt moooc, takže se na Body Revolution už těším. Je pravda, že občas jsem měla problém se do cvičení dokopat, ale nakonec to šlo. Je to sice delší jak 30 DS, je tam víc posilovacích cviků, ale stejně to moc rychle uteklo. První asi 3 dny mě bolelo úplně všechno :). Hlavně je tu dost cviků na ruce, který mám hodně slabý, ale zvládla jsme to a postupně se to zlepšovalo jako vždy.

Včera jsem si splnila jedno ze svých předsevzetí na tento kvartál - objednala jsme si 2 kilové činky ;). A před 4 dny jsem se nasoukala do bílých šatů, co mám taky v předsevzetí. Už bych v nich mohla jít ;). Mám z toho hroznou radost, protože jsem se do nich dřív ani nevlezla. Paráda!

Tak teď k měření a vážení ( opět míry a váha od začátku, tedy od 7. dne cvičení):

Prsa: 100,0 = - 5,0 cm
Břicho: 80,0 = - 10,0 cm
Boky: 102,0 = - 4,0 cm
Zadek: 109,0 = - 3,0 cm
Stehna: 64,5 = - 4,5 cm
Paže: 31,5 = - 0,5 cm
Váha: 80,5 = - 2,7 kg

Břicho, boky a paže se od 30 DS sice nezměnily, ale nevadí, zase mi šel dolů zadek a stehna,.. Ono to asi nebude ubývat stále stejně rychle. Ale i tak jsem ráda. Hlavně doufám, že na konci ledna pokořím na váze 80 kg. Chci mít 79,0 kg! Nečekám ale zázraky. Je to běh na dlouhou trať! Pořádné shrnutí bude zase na konci programu, tak pak uvidíme jak byl úspěšný.

Jinak dnes to opravdu bude odpočinkový den. Včera jsem si dala navíc i Cardio, tak mě dneska všechno bolí :). Koukala jsem už i na 2. týden Ripped in 30 co mě čeká zítra a bude to opět nářez! No jsem zvědavá až mi přijdou ty činky, jaký to bude s nima,...

Zítra hurá na 2. týden Ripped in 30. Těším se ;)

Vaše Jana

Žádné komentáře:

Okomentovat