Inspirace

Inspirace

pátek 24. ledna 2014

53. den - 1. den 3. týdnu Ripped in 30

Dneska mám za sebou poprvé 3. týden z programu Ripped in 30. No mám z něj zatím takové zvláštní pocity. Musím říct, že mi to neskutečně uteklo a popravdě i celkem bavilo. Na druhou stranu mi ale moc nesedí kombinované cviky. Tak uvidíme za pár dní jestli si to sedne.
Avšak, když ho srovnám s 2. týdnem, tak musím říct, že ten 3. je zaručeně lepší. Aspoň mě tedy baví víc. Je pravda, že některé cviky jsem nezvládla vůbec :(. Je vidět, že i skoro po 2 měsících jsem stále začátečník, ale s tím se budu muset smířit. Nejsem takový ten dříč, co musí u každého cvičení vypustit duši. Ne, že bych se nesnažila cvičit poctivě, ale dávám to prostě tak, jak to zvládám.
Každopádně to letí přímo neskutečně. 3.2.2014 to budou přesně 2 měsíce, co cvičím, tak jsem zvědavá jaký bude posun. Samozřejmě to pořádně zdokumentuji :).

Jinak jsem dnes při cvičení měla osobní trenérku. Nebyla sice tak přísná jako Jillian, zato usoudila, že kombinované cviky, jsou málo kombinované, a tak se mi celou dobu pletla pod nohama. Pak ji to zřejmě unavilo, a tak si ustlala přímo na karimatce :D

Moje kočka Elza

Už se těším na konec kvartálu. Teď po těch týdnech ty změny nejsou tak patrné, ale na konec kvartálu chystám velké zhodnocení, tak na to se už opravdu těším. Doufám, že budu už někde o malinko dál. Nehledě na to, že chci mít 75 kg, bych se taky ráda vešla do svých oblíbených kraťasů, které teď naprosto nedopnu. Tak uvidíme. Ono se to rychle blíží. 

Vejdu se 1.4.2014 ?
Já už se tak moooooc těším na krásnější a zdravější tělo :D. Když vidím ty svoje špeky na bokách, je to hrůza. Navíc mám na sobě opravdu velmi silnou vrstvu tuku. Je sice pravda, že se tělo úží, ale toho tuku je opravdu pořád hrozně moc :(. No bude to paráda, až ho dostanu pryč ;)

Cvičení zdar

Vaše Jana

Žádné komentáře:

Okomentovat