Inspirace

Inspirace

sobota 18. ledna 2014

38. den - po 30 Day Shred - 9.1.2014

Hotovo! Zvládla jsem to. Odcvičila jsem celý 30-ti denní program 30 Day Shred! Sice jsem měla skončit už včera, ale nějak to nešlo. Tak jsem měla den pauzu a zítra rovnou najedu na Ripped in 30. Každopádně jsem se změřila a zvážila už včera, což bylo dobře, jelikož jsem měla včera hříšný den ;). vyrazila jsem večer s kamarádem na pizzu a snědla 2/3 a k tomu víc jak litr vína. Já vím, já vím,.. Ale znáte to, někdy to tak prostě má být. Nechci a nebudu toho rozhodně litovat. Je to jednou za čas a hlavně díky tomu nemám pocit, že držím nějakou dietu nebo že si něco odpírám!

No co se týče 3. levelu 30 Day Shred, tak ten byl můj neoblíbenější! Prostě mě neskutečně bavil a hrozně rychle mi to cvičení vždycky uteklo! Taky jsem ho cvičila již se zátěží 1,5 kg, ale je pravda, že tady těch cviků s činkama nebylo tolik jako v předcházejících levlech. A teď se pojďme podívat na závěrečné shrnutí programu v číslech.

Výsledné míry:

Prsa: 102,0 = - 3,0 cm
Břicho: 80,0 = - 10,0 cm
Boky: 102,0 = - 4,0 cm
Zadek: 111,0 = - 1,0 cm
Stehna: 65,0 = - 4,0 cm
Paže: 31,5 = - 0,5 cm
Váha: 81,1 = - 2,1 kg

Nikdy bych na začátku nevěřila, že to dotáhnu tak daleko. I když teď vím, že je to jen malinký krůček na mé cestě za krásnějším a zdravějším tělem, ale asi ten nejdůležitější. Naučila jsem se cvičit! A i když mám i teď kolikrát problém se k cvičení dokopat, už vím co funguje. Prostě vstát z toho gauče a jít na to! Nejhorší je první krok, pak už to jde samo.

Přidám i fotky. Bohužel ten rozdíl na nich ale není moc znát, protože jsou foceny pokaždé za úplně jiného světla :(


3.12.3013 - před 30 DS
8.1.2014 - po 30 DS


3.12.2013 - před 30 DS
8.1.2014 - po 30 DS

Pravda je, že na těch fotkách to nějak moc vidět není, ale přihodím sem ještě dvě srovnávací fotky, jak mi líp sedí triko, kde je to trochu víc poznat ten úbytek ;)

11.12.212
                 
8.1.2014
Tady už je přeci jen nějaký posun znát :) 
PS: omlouvám se za to prádlo, neměla jsem původně v úmyslu to někde zveřejňovat :)

Tak snad to někoho aspoň trochu motivuje. Další porovnávací foto udělám zase po skončení Ripped in 30.

Cvičení zdar

Vaše Jana

Žádné komentáře:

Okomentovat