Inspirace

Inspirace

sobota 18. ledna 2014

39. den - 1. den s Ripped in 30 - 10.1.2014



Super! Super! Super! Musím říct, že tenhle program se Jillian moc povedl :). Aspoň mě teda baví neskutečně. Oproti 30 DS mi příjde víc silový. Je tam o jednu sérii silových cviků víc a celkově mi to příjde takový propracovanější, ale taky o něco těžší. I když je to možná tím, že už od začátku cvičím s váhou 1,5 kg, kdežto u 30 DS jsem začínala cvičit úplně bez zátěže.

Vzhledem k tomu, že se tenhle program cvičí max. 6 dní v týdnu a pak by měla být aspoň 1 den pauza, tak to rychle uteče. Navíc přemýšlím, že si bych si k tomu přidala ještě nějaký cardio cvičení aspoň na půl hodiny, ať s tou váhou trochu zatřesu. Přeci jen bych ráda na konci měsíce měla váhu 79,0 kg a dnes jsem měla 81,1 kg, takže mě ještě pár kg čeká. Koukala jsem na Banish Fat Boost Metabolism od Jillian, ale na to fakt nemám. Tak zkusím nejspíš Cardio 1 z programu Body Revolution. To má cca 20 minut a jedná se o lehčí verzi. Do začátku zkusím to cardio 2x týdně navíc k tomu Rippedu a pak se uvidí. Každopádně čtvrtky budu dodržovat jako den volna a to i bez cardia, ať má tělo taky kdy se zregenerovat a odpočinout si.

No už teď se těším na další výsledky. První měření bude za týden po Weeku 1 Ripped in 30 :D

Cvičení zdar

Vaše Jana