Inspirace

Inspirace

pondělí 20. ledna 2014

49. den - Že by krize?...



Nevím, co se to děje,.. Jsem posledních pár dní úplně ale úplně bez energie a chce se mi strašně spáááát! Do cvičení se musím vyloženě nutit! 47. den jsem dokonce necvičila vůbec a včera jsem to málem ani nedala. Pokusím se ten jeden den dohnat a cvičit některý z následujících dní 2x ať si program zbytečně nenatahuji. Ale fakt nevím jak to v tomto stavu zvládnu. Dnes mám pocit, že je to maličko lepší,.. Tak snad to vydrží až do večera!

Je pravda, že mívám problémy s tlakem, mám ho nižší. A když je nějaká změna počasí, tak bývám unavená. Teď to počasí opravdu stojí za prd, tak je možné, že jsem unavená právě kvůli tomu. Je to ale hrozně nepříjemný, když víte že musíte a samozřejmě chcete cvičit a není na to vůbec energie. A když už se k tomu dokopete, tak to stojí za prd, to vás potom ani nebaví a mě taky ne.

No věřím, že se to zlepší a snad se i počasí trochu probere, jinak nevím, nevím,.. Každopádně za chvíli se chystám na 3. den cvičení 2. týdne Ripped in 30, tak snad to zvládnu líp jak včera! Taky doufám, že mi to přinese alespoň nějakou energii. Tenhle stav je totiž strašně demotivující :( a já zrovna teď cítím, že potřebuji opravdu zabrat. Další návštěva na moravě se blíží a s ní spousta kritických pohledů ( myšleno samozřejmě v dobrém, jelikož mě většina podporuje a fandí mi). Ráda bych, aby na mě tu změnu viděli :)

Teď jsem si ještě na povzbuzení udělala zelený čaj s jahodami, tak snad to trochu pomůže,..


Nevzdám to!!!

Síle zdar

Vaše Jana

Žádné komentáře:

Okomentovat