Inspirace

Inspirace

sobota 18. ledna 2014

7. den s 30 Day Shred - 9.12.2013

Dnes jsem se rozhodla změřit cm. Mám totiž nějak pocit, že je mi volnější oblečení, ale nevím jestli to není jen můj pocit, protože váha mi šla v prvních dnech trochu nahoru. Ale zase se říká, že tuk je lehčí jak svaly ;). Každopádně oblečení sedí už za těch pár dní úplně jinak! Líp!

Takže tady ty cm:

Prsa: 105,0 cm
Břicho ( měřeno v nejužší části): 90,0 cm
Boky: 106,0 cm
Zadek: 112,0 cm
Stehna: 69,0 cm
Paže: 32,0 cm
Váha: 83,1 kg

No jsem KUS ženské :D. Každopádně škoda, že jsem se nezměřila úplně na začátku. Musím se přiznat, že jsem byla trochu skeptická a nevěřila, že to půjde takhle rychle dolů! Tak snad se mi to jen nezdá a při dalším měření se mi to potvrdí :)

Už cvičím s 0,5 kg zátěží a pomalu už si na to cvičení i zvykám. Tělo asi malinko sílí, ale první 3 dny to bylo fakt šílený. Nemohla jsem to vůbec udýchat. Teď už to určitě bude jen a jen lepší ;)

Cvičení zdar

Vaše Jana

Žádné komentáře:

Okomentovat