Inspirace

Inspirace

sobota 17. května 2014

Tak tohle jsem nezvládla :(

Tak už jsou to skoro dva měsíce co necvičím :(. Bohužel ne jen necvičím, ale ty dva měsíce jsem se přímo přecpávala. Vůbec nevím jak se to všechno seběhlo. Nejdřív jsem si dala malou pauzičku od cvičení, což se ještě asi dá pochopit, pak jsem odjela na moravu a od té doby už se na cvičení ani nepodívala.

Nevím proč to tak dlouho trvalo. Každopádně se mi to totálně vymklo z rukou. Nechci tu psát důvody, jelikož ať napíšu cokoliv, tak to stejně budou jen výmluvy. Nicméně to byly dva měsíce totálního stereotypu. Žádné cvičení a spousta nezdravýho jídla.

Tohle jsem fakt podělala. Za ty dva měsíce jsem dokázala nabrat 5 kilo!!! No, jsem totální prase, co na to říct!

Víc jsem si to snad ani pokazit nemohla. Stále jsem si říkala, že už mám dole 10 kilo a že to je taky úspěch a že stejně zase začnu cvičit. A ono stále nic a ty kvanta jídla!!! Ať tak nebo tak, už se stalo a zpět to nevezmu.

Návrat bude pro mě opravdu hodně obtížný! Doufám, že to zvládnu, ale bude to boj! Mám problém dokopat se ke cvičení, ale největší můj problém je jídlo. Asi si budu muset nechat poradit od dietologa, jelikož i když dokážu jíst zdravě, je mi jasné, že to není ono.

Vím, že pro mě bude hubnutí celoživotní boj, ale když jsem to zvládla ty 4 měsíce před tím, tak to musím zvládnout i teď. Mojí prioritou je teď dát si do pořádku jídlo!!

Tak mi držte palce. Návrat bude těžký.

Hubnutí zdar

Vaše Jana

Žádné komentáře:

Okomentovat