Inspirace

Inspirace

středa 12. března 2014

100. den - Po 1. fázi Body Revolutionu

100 dní! Co k tomu říct. Když si tak pročítám ve svým ručně psaným zápisníku svoje poznámky z prvních dní, tak ani nemůžu uvěřit, že už je to tak dávno. Ale tak neskutečně z toho čiší odhodlání a víra, že to dokážu, že i dnes se k těm zápiskům ráda vracím a čerpám z nich energii!

Za tento týden se musím pochválit. Cvičila jsem poctivě a taky jsem jedla zdravě a nehřešila! Dokonce, co se týče cvičení, tak jsem cvičila o něco víc, než jsem měla původně v plánu. Snažila jsem se co nejčastěji přidat cardio cvičení, abych zahýbala se svými tukovými zásobami. Takže jsem si navíc dávala Cardio 2. Jen je třeba, abych si tento stav uchovala co nejdéle :).

Mám tedy za sebou celou 1. fázi Body Revolutionu a jediné co k němu můžu říct, je, že mě naprosto uchvátil! Z mé strany je to zatím to nejlepší, co jsem cvičila, i když ono toho zase tolik nebylo :). Každopádně si cvičení nesmírně užívám a to je pro mě to nejdůležitější! Už se těším, jak se zítra vrhnu na 2. fázi :).

Blíží se moje kvartální výzva 1.4., takže mám poslední šanci, pořádně na sobě zamakat. Mám necelé 3 týdny na to, aby ten výsledek byl co nejlepší a hodlám se s tím poprat! Upřímně musím říct, že jsem sama moc zvědavá, jak to dopadne. A taky už bych měla pomalu začít přemýšlet nad výzvami na příští kvartál, ať mám opět nějaký cíl :). Nějaké nápady už mám a taky už mám představu, jak by to mělo k tomu 1.7. vypadat,.. No, uvidíme :). Do 1.4. mám ještě pár dní, tak pořádně zamakám, ať mám na další kvartál co nejlepší výchozí pozici. I když v minulém článku o výzvách je vidět pokrok :).

A teď asi to nejdůležitější a to jsou výsledky za 1. fázi v číslech.
Aktuální stav / úbytek za 1. fázi BR / úbytek celkem:

Prsa: 99,0 / -0,0 / -6,0 cm
Břicho: 78,0 / -3,0 / -12,0 cm
Boky: 99,0 / -3,0 / -7,0 cm
Zadek: 106,0 / -2,0 / -6,0 cm
Stehna: 62,5 / -2,0 / -6,5 cm
Paže: 30,5 / -1,0 / -1,5 cm
Váha: 78,0 / -2,1 / - 5,2 kg za cvičení / - 10 kg od změny stravy!

Je vidět, že pár centimetrů jsem dolů dostala, hlavně ty boky, stehna a paže mě potěšily. Na váze musím ještě zamakat. Ale pokud budu dál pokračovat jako tento týden, tak to půjde krásně dolů. No, začátek programu byl rozpačitý, ale ke konci jsem zamakala a vyplatilo se to. Z výsledků mám opravdu radost :).

Původní fotka ve cvičebním a aktuální fotka. No, snad tam aspoň malý rozdíl je :).

                              




















Ještě mě čekají 2 měsíce s programem Body Revolution a pevně věřím, že si je užiju stejně jako ten první měsíc. I když už to bude větší makačka, tak se těším. Hlavně už vidím ty výsledky, jaké mi to přinese. Co si budeme nalhávat, jaro už je tady!!! Je třeba pořádně máknout, jelikož oblečení se pomalu odhazuje a začíná se vše ukazovat. No, snad mám ještě tak do konce dubna trochu času :). Takže hurá na 2. fázi BR :).

Tento týden mě čekají nové Workouty 5 a 6 a také Cardio 2. Už se na ně těším. Bude to opět výzva a podle toho co jsem viděla, už to nebude žádná sranda. Pokusím se také přidat navíc cardio cvičení, i když upřímně nevím, zda to fyzicky zvládnu, ale uvidíme. Takže za týden tu bude opět zhodnocení 1. týdne 2. fáze.

Nakonec tu mám menší třešničku. Fotku riflové sukně, kterou jsem na sobě už neměla opravdu snad 100 let. První snímek je z 2.2.2014 a ten druhý je starý 3 dny :).

                                      
Sice to byl boj, tam tu prdel nacpat, ale podařilo se :). A asi z toho udělám výzvu na další kvartál, ať mám v létě co nosit :).

Cvičení zdar

Vaše Jana

Žádné komentáře:

Okomentovat