Inspirace

Inspirace

čtvrtek 6. března 2014

Moje papání - ukázky z mého talíře 2

A je tu už druhý díl ukázek toho, co jím. Opět se jedná o jednoduchá jídla. Většinou kombinace maso+sacharidy k obědu a maso+zelenina k večeři. K tomu něco k snídani a pár svačinek ;).

Opět moje oblíbená večeře. Ryba s brokolicí, oboje dělané v páře.











Vepřové opět na tymiánu, tentokrát s restovanými fazolkami.










Salátek z rajčat, černých oliv a mozzarelly light. Osolené, opepřené a zakáplé extra panenským olivovým olejem. Tuhle kombinaci chutí přímo zbožňuji :).








Zapečený lilek se sýrem. Lilek jsem osmahla na olivovém oleji, pokladla na něj sýr Krolewski se 17% tuku a dala zapéct pod gril. Nahoru jsem ještě přidala čerstvou pažitku. Moc dobré, jen by možná byl lepší strouhaný sýr s vyšším obsahem tuku - víc by se roztekl. Každopádně na chuti to rozhodně neubralo. Rychlá a dobrá večeře.





Velmi rychlý oběd. Na trošce oleje jsem osmahla jeden párek, pak přidala konzervu propláchnutých červených fazolí a nakonec přidala 2 vejce, sůl a pepř. Sice to vypadá podivně, ale já fazole zbožňuju a tohle je vážně rychlý a moc dobrý.







Oblíbená svačinka. Ovocné Smoothie. Rozmixovaný banán, 2 kiwi a k tomu odtučněné mléko a bez přidaného cukru.









Lehce opečená cuketa na troše olivového oleje a posolená. K tomu cottage smíchaný s pažitkou a ještě je to celé posypané jarní cibulkou. Fantastická večeře ;).








Moje oblíbená snídaně. Celozrnný chleba potřený hořčicí a na tom vaječná omeleta ze dvou vajec.










Celozrnné těstoviny s tuňákem a brokolicí. Lehce podusím brokolici, přidám konzervu tuňáka v olivovém oleji, osolím, opepřím a přimíchám do toho uvařené těstoviny. Do hotového jídla jsem ještě přidala trochu jarní cibulky. Rychlé a fakt dobré. Super obídek ;)






Odpolední svačina. Rajče s mozzarellou light. Jen posolené, opepřené a zakáplé extra panenským olivovým olejem. K tomu ovocný čaj.









Dušené vepřové na žampionech s celozrnnou rýží. Osmahnu cibulku a přidám osolené a opepřené maso, lehce z obou stran osmahnu. Pak přihodím žampony, podleji vodou a dusím. Rychlé a dobré.








Moje "hříšná" čočková polévka. osmahnu cibulku, přidám jí spolu se solí a černým pepřem do namočené čočky a dám vařit. Když už je čočka skoro měkká, přihodím tam hovězí bujon a osmahnu párek, který zasypu červenou paprikou a pak ho přidám do polévky. Vařím, dokud není čočka měkká. Tuhle polévku miluju, jen mám problém dát si jen jednu porci :(((




Večeře alá co dům dal :). Cherry rajčátka, černé olivy, červená řepa a nízkotučný cottage s pažitkou.




Dobrou chuť

Vaše Jana

Žádné komentáře:

Okomentovat