Inspirace

Inspirace

středa 5. března 2014

93. den - po 3. týdnu BR

Další týden je za mnou :). I když ještě ne úplně. ještě mě za chvíli čeká cardio 1, jelikož jsem měla včera teplotu a necvičila. Zatím je mi ale dobře, tak se na něj vrhnu před obědem. Tento týden to byly Workouty 3 a 4 z Body Revolutionu. A jsem z nich nadšená. Konečně jsem si dala pořádně do těla a opět mě bolely svaly! Tentokrát jsem cvičila opravdu poctivě, ale měla jsem trochu problémy s jídlem, nebo spíš víc než trochu :(. To jsem tento týden úplně neukočírovala :(. No, mám ještě týden do konce 1. fáze BR, kdy mě čeká měření a vážení, tak na tom musím popracovat. Nerada bych, aby z toho byla krize číslo 2!

Jak už jsem psala oba tyto Workouty se mi moc líbí. Ten čtvrtý možná ještě i o trochu víc. Neměla jsem nijak zvlášť problém se ke cvičení dokopat a většinou jsem se na něj i těšila. Věřím, že po 1. fázi budu mít celkem slušný úbytky cm. Jen si musím už teď pohlídat to jídlo :(. 

Víte, já vím, že tohle není ideální cesta jak zhubnout, ale já jsem za ní ráda. Poprvé po vážně dlouhé době věřím ve vítězství!! Dokonce cvičím!! Já, totální gaučový povaleč! Necpu se smetanovými jídly a tučnými sýry! A i když stále bojuji s přejídáním, mám pocit, že jsem něco málo už změnila! Ještě mě těch změn čeká spousta, pokud se chci zbavit toho tuku, ale to přijde.

Takže za týden, kdy bude měření po 1. fázi, to bude již 100 dní co jsem začala cvičit! Na začátku jsem ani nedoufala, že zvládnu celých 30 Day Shred :) a najednou mě čeká stý den!! Ať je to jak chce, jsem na sebe hrdá!!

Vydrž, Jano :)

Žádné komentáře:

Okomentovat