Inspirace

Inspirace

čtvrtek 20. března 2014

108. den - po 1. týdnu 2. fáze BR

Mám za sebou první týden z 2. fáze programu Body Revolution a musím říct, že je to už zcela jiná liga. Už dlouho mě takhle nebolely svaly. Naposledy vlastně na začátku 30 Day Shred. Je vidět, že tohle už není cvičení pro začátečníky. Měla jsem opravdu co dělat, abych cvičení zvládla. Doufám, že ten druhý týden už bude přeci jen o něco lepší a že se silově opět o něco málo posunu.

Workouty 5 a 6 jsou pro mě zatím to nejobtížnější cvičení, které jsem kdy cvičila. Ani jsem po prvních dvou dnech nezvládla Cardio, takže si ho dám dnes, místo volna. Na druhou stranu mám radost, že jsem se dostala až sem. Nikdy bych nevěřila, že něco takového vůbec zvládnu odcvičit. Ale stále mám obrovské mezery a velké potíže cvičení vůbec zvládnout. S každým dnem však cítím, že sílím, že se moje hranice zase o kousek posouvají a to mi dodává nesmírnou sílu jít dál! 

I tělo už se pomalu mění. Je vidět, že se začíná zpevňovat. Jsou to zatím jen náznaky, ale i malý krok je krok! Ještě mě ale čeká velký boj s kily. Ale i sebemenší úbytek mi dělá obrovskou radost! Za 10 dní bude konec kvartálu a já zdaleka nejsem tam, kde jsem chtěla být. Na druhou stranu, jsem ale úplně někde jinde, než na začátku kvartálu. Takže i když svého cíle nedosáhnu, mám ze sebe radost. Navíc se mi podařilo dát dolů opět něco málo z tuku. 27.2. jsem vážila 78,3 kg a měla 36,1% tuku = 28,3 kg tuku a dnes jsem vážila 77,6 kg a měla 35,5% tuku = 27,5 kg tuku. Takže opět úbytek. Sice to jde opravdu zvolna, ale ubývá a to je hlavní!

Za týden mě čeká další měření a vážení a já jsem opravdu moc zvědavá na ta čísla, jelikož mi tohle cvičení dává opravdu zabrat, tak snad to bude vidět i na těch číslech. A pak už to bude jen pár dní do konce kvartálu. Už se těším na nové cíle a výzvy na ten další kvartál. Hlavně se těším na to tělo, které mě na jeho konci bude čekat :).

2. fáze BR mi opravdu dává hodně zabrat a jsem za to ráda. Je třeba, abych se posouvala dál! Navíc mě to s každým odcvičeným Workoutem baví víc a víc :). A víc než kdy dřív, věřím tomu, že to doopravdy dokážu!!! Navíc už to opravdu začíná být docela vidět. Myslím, že příští kvartál bude jeden z nejzajímavějších, co se týče změny mého těla. Páni, je to tak vzrušující, když si to představím a tak nesmírně se na to těším, že to snad ani slovy neumím vyjádřit. No, uvidíme, jak dopadne měření příští týden, abych nebyla zase moc optimistická :).

Cvičení zdar

Vaše Jana

Žádné komentáře:

Okomentovat