Inspirace

Inspirace

úterý 25. března 2014

Týden bez cvičení - že by další krize?

Tak a je to tady. Opět mám za sebou proflákaný týden. Ani si pořádně neuvědomuji, co se vlastně stalo. Najednou jsem neměla ani chuť a ani sílu do cvičení, tak jsem si řekla, že si prostě dám na dva až tři dny volno a on je z toho nakonec týden.

Musím říct, že mě snad opustila energie. Ale ono je to tím počasím. Všeobecně špatně zvládám změny počasí a i když je jaro moje nejoblíbenější období, většinou ho spíše protrpím :(. Každopádně to nevypadá na nějaké zlepšení, jelikož zrovna sněží, takže se musím přemoct a zase do toho vlaku naskočit. Za ten týden jsem co se jídla týče nijak nehřešila, je sice pravda, že jsem ho ani extra neřešila, ale stále jsem jedla zdravě, takže aspoň něco.

Nevím, zda mám ten týden označit za krizi nebo ne. Prostě jsem potřebovala od všeho vypnout. Je pravda, že mě cvičení v poslední době fakt hodně bavilo, ale stále je to spolu s jídlem něco, na co se prostě musím soustředit a co musím hlídat. Stále to pro mě ještě není něco naprosto přirozeného a automatického. Takže jsem prostě a jednoduše potřebovala na chvíli vypnout. Sice se to stalo asi v tu nejméně vhodnou chvíli, jelikož je za týden konec kvartálu a mě čeká rekapitulace mých výzev, ale už se stalo! Mám ještě týden, takže snad to úplně nejhorší nebude.

Dnes si dám cardio 2 a zítra začnu 2. týden 2. fáze BR. Takže na 1.4. mi akorát vychází měření a vážení. Je pravda, že mě ten výpadek mrzí. Na druhou stranu jsem realista a vím, že takovýchto výpadků mě čeká ještě spousta. Prostě je jednou za čas potřebuju. Ale zase se na to nechci vymlouvat, jen prostě asi nedokážu jet bezchybně v jednom kuse. I když třeba to jednou přijde :). Zatím to tak ale bohužel není.

Každopádně nechci truchlit nad rozlitým mlékem, to ani nemá smysl. Trochu jsem si odpočinula a teď opět hurá na cvičení :). Léto se blíží a mě stále čeká spousta práce!!!

Cvičení zdar

Vaše Jana

Žádné komentáře:

Okomentovat