Inspirace

Inspirace

neděle 13. dubna 2014

Nový začátek 14.4.2014

Tak, skoro po měsíci jsem zpět!! Byla to velice dlouhá pauza. Nebylo to však jen tím, že by se mi nechtělo cvičit, nebo, že už bych to vzdala. Prostě jsem ke konci března nějak potřebovala na chvíli vypnout. I když už cvičím nějaký ten pátek, stále to pro mě není samozřejmostí. Musím se na to soustředit a i když mě cvičení hodně bavilo, najednou přišel den, kdy to prostě nešlo :(.

Dala jsem si na pár dní prostě volno. Jenže pak se mi hrozně těžko ke cvičení vracelo. Takže se z pár dní stal víc než týden. A pak se mojí sestře narodil kluk a já odjela na moravu. Původně jsem sebou chtěla brát činky a ve cvičení normálně pokračovat, jenže když jsem si uvědomila, jak to na moravě vždy probíhá, tak mi bylo jasný, že sebou zbytečně povezu 4 kila! Jelikož se neustále slavilo a já to pojala jako dovolenou se spoustou alkoholu, nebyla bych schopná cvičit ani náhodou.

Nelituju toho! Moravu i malého synovce jsem si opravdu užila. Konečně jsem pořádně vypla, což už jsem potřebovala! Užila si jak alkoholu tak i spousty dobrého jídla, i když musím říct, že sem zase vyloženě nezdravě nejedla! Každopádně se z pár dní volna nakonec vyklubal skoro celý měsíc. Je to dlouhá doba a já přemýšlela dlouho nad tím, zda pokračovat. Vlastně ne! Já věděla, že chci pokračovat, jen je pro mě těžké zase do těch kolejí naskočit. 

Když ale vidím, co už jsem dokázala, nemůžu jinak, než opět pokračovat. Stále mám ještě do svého cíle hoooodně dlouhou cestu! Ale cvičení mě bavilo a zdravě jím a jíst víceméně už asi budu stále, tak proč nepokračovat? Jen jsem za tu dlouhou dobu asi úplně přišla o veškerou sílu. Tak jsem se rozhodla, že začnu opět od začátku Body Revolution. Začnu znovu s 1. fází. Přeci jen skočit po takovém výpadku rovnou do druhé fáze si opravdu netroufám, jelikož s tou jsem měla problémy i předtím, když jsem cvičila. Začnu zítra, jelikož dnes potřebuji ještě zařídit asi milion věcí. Ale už se na to opravdu moc těším :).



Jani, vítej zpět :)

Cvičení zdar

Vaše Jana

Žádné komentáře:

Okomentovat