Inspirace

Inspirace

neděle 9. března 2014

Speciál - Moje výzvy 2. díl - 3 týdny do 1.4.




Blíží se konec kvartálu a sním také rekapitulace výzev, které jsem chtěla v tomto období překonat. Ještě mi zbývají 3 týdny, tak jsem se rozhodla zveřejnit mezistav, ať je vidět, kolik práce mi na ty 3 týdny ještě chybí.
Je pravda, že za ty 3 týdny, co jsem výzvu zveřejnila, jsem až tak velké pokroky neudělala, jelikož jsem bojovala s jídlem. Na druhou stranu, tam ale přeci jen posun k lepšímu je a je to nejlíp vidět právě na oblečení. Původně jsem mezistav fotit nechtěla, ale když jsem si jen tak ze srandy to oblečení vyzkoušela, viděla jsem ty změny, tak jsem si řekla, že se o to s Vámi podělím. Navíc jsem si zase o to víc uvědomila, kolik práce mě v těch 3 týdnech, které ještě mám, čeká! Chci, aby ten výsledek stál za to a já na sebe mohla být opravdu hrdá.

Takže tady ty fotky. První fotka je z 1. dílu mojí výzvy a ta druhá je z dnešního rána. 











































































































Někde už je hezký posun. U těch riflových kraťasů se to posunulo a ty krémové už dokonce zapnu. Sice kdybych si v nich sedla, tak mi nejspíš praskne zip, ale i tak je to posun :). To bolerko už dopnu, jen ty rukávy jsou stále špatné. No a triko a košile mi přijdou skoro stejné, jen se mi zdá, že mám menší břicho. Tak uvidíme co s tím udělají další 3 týdny.

Vzhledem k tomu, že se mi zase začíná dařit držet jídlo ve správných mezích, věřím, že ty 3 týdny budou opravdu plodné a já dám špekům pěkně na frak :). Jelikož když se mi daří držet na uzdě jídlo, tak mám celkem dobré úbytky jak centimetrů tak i na váze. Bohužel si ale musím celkem realisticky přiznat, že těch 75kg tam s největší pravděpodobností nebude. Moje dnešní váha je 79 kg, ale včera jsem to dostala, tak je o trochu vyšší, a to by znamenalo, že bych musela do konce měsíce dát dolů ještě 4 kg, což nemyslím, že je reálné a upřímně se za tím ani nechci honit. Udělám maximum pro to, abych se tomuto cíli co nejvíce přiblížila. Takže teď už nezbývá nic jiného, než vytrvat. A já vytrvám!!!!

Výzvám zdar

Vaše Jana

Žádné komentáře:

Okomentovat