Inspirace

Inspirace

sobota 1. března 2014

Můj nepřítel TUK!

Musím říct, že i když jsem většinu svého života prožila jako bacule, nikdy jsem si plně neuvědomovala, kolik kilo tuku na svém těle vlastně nosím! Víceméně mi to došlo prakticky až teď kdy jsem si změřené % tuku v těle převedla na kila. A zjištění, že mám na svém těle skoro 30 kilo tuku, fakt není vůbec příjemné.
Vždycky jsem to brala tak, že jsem prostě silnější a vlastně ten tuk ani nevnímala jako TUK! Ale spíš jako část mého těla. Nicméně poslední dobou se tento pohled na mé tělo docela podstatně změnil.

Začalo to při cvičení, kdy jsem si všimla, že se mi na stehnu jako by snaží rýsovat sval, ale pod ním doslova vysel TUK!! Byl tam úplný váček tuku. To stejné je, když jsem v pozici plank, tak vidím jak mi drží břicho, ale všechen ten tuk "steče" doprostřed břicha a tam visí jak pytel! Najednou jsem si začala uvědomovat, že to co na sobě mám, není pouhá součást mého těla, ale že je to tuk, a co víc, tuk, který tam vůbec nepatří!!!!



Najednou na sebe koukám jinýma očima. Ne, že bych se teď nějak víc kritizovala nebo tak, jen si plně uvědomuji realitu!!! A musím říct, že to není nic příjemného. O to víc si také uvědomuji, kolik práce mě ještě čeká,.... Kdykoliv se teď na sebe podívám, vidím ten tuk. Je to šílený. A nejšílenější je, že jsem to dřív nikdy vlastně pořádně neviděla! 

O co krásnější bude, až se té hory tuku zbavím! Nicméně, musím říct, že mám pocit, že pomalu ustupuje před svaly. Jde to sice velmi pomalu, ale nemůžu chtít zázraky,... Ten tuk se tam taky neuložil za den, ani za půl roku, ale za pěkných pár let!!!



No, je to dost drsné prozření, ale jsem ráda, že přišlo,.. O to víc mám teď mnohem větší chuť do cviční, jelikož si uvědomuji, že s tukem zatočím nejlíp právě díky cvičení a rostoucím svalům. Těším se, až se moje postava toho tuku zbaví :).





S tuky pryč :)

Vaše Jana

Žádné komentáře:

Okomentovat