Inspirace

Inspirace

pátek 28. února 2014

88. den - První dojmy z Workoutu 3 a 4 BR

Tak mám za sebou první cvičení Workoutu 3 a 4. A musím říct, že je to fakt docela mazec! Je to už o dost jiná obtížnost než Workouty 1 a 2. Ty jsem ještě jakžtakž dávala, ale tyhle dva jsou opravdu už o něco dál. Je to ale taky možná tím, že cvičím už s 2 kilovýma činkama, ale na druhou stranu cítím, že už bylo třeba na té váze přidat. 

Musím říct, že mě dnes, po dost dlouhé době, zase něco bolelo a byl to super pocit :). Myslím, že po těchhle 14 dnech budu mít slušný výsledky. Je sice pravda, že jsem si včera zahřešila a zašla si na pizzu, ale teď budu zase 14 dní papkat zdravě, aby byly výsledky co nejlepší.

Dokonce jsem si zkoušela některé věci z mojí výzvy k 1.4. a už i po těch 14 dnech je tam vidět posun. Nevím sice, zda budu mít k tomuto datu svoji vysněnou váhu 75 kg, ale na tom mi až tak nezáleží. Hlavní je, že cvičím a jím zdravě a že se to prostě posouvá!!

Je ale stále vidět, že mám na těle neskutečný množství tuku, což ukázalo i včerejší měření. Je to u toho cvičení i dost vidět, když u některých cviků vidím, jak se jakoby rýsuje sval a pod ním najednou visí váček tuku :(. Omlouvám se za nechutnosti, ale je to tak. Na pohled to teda vypadá příšerně :(. Nikdy si to tak neuvědomuji jako právě u toho cvičení, kdy je to fakt výrazně vidět. No jo, 30 kg tuku je pořádná zásoba!!!! Se už nedivím, že není na fotkách u mě vidět ten úbytek, když je tam stále tolik tuku. I když pravda je, že už mám pocit, že je ho o malinko míň. Nikdy dřív jsem totiž neviděla ani náznak rýsujícího svalu, přes tu vrstvu a dnes už jo!

Moc se těším na další vážení, které  bude na konci týdne a pak na velké měření a vážení za 14 dní, kdy bude shrnutí celé 1. fáze Body Revolutionu. No, už teď vím, že ať to dopadne jakkoliv, budou ta číska menší, než na začátku :). A to je super pocit!!! Jen kdyby ten tuk ubýval rychleji :(.

Cvičení zdar

Vaše Jana


Žádné komentáře:

Okomentovat