Inspirace

Inspirace

čtvrtek 27. února 2014

87. den - po 14 dnech BR

Prvních 14 dní z programu Body Revolution je za mnou :). Stále si ho i po 14 dnech nesmírně užívám. Dokonce jsem se tento týden u většiny cviků snažila o obtížnější variantu. Sice jsem měla 3 dny pauzu, jelikož mi nebylo dobře, ale víceméně jsem to odcvičila v pohodě. Dokonce jsem poslední Workout 1 a 2 odcvičila s 2 kilovýma činkama. Takže dneska je tu opět měření a vážení.

A tady jsou dnešní čísla: Aktuální stav / úbytek cm za 14 dní BR / úbytek celkem

Prsa: 99,0 / 0,0 / 6,0 cm
Břicho: 78,0 / 3,0 / 12,0 cm
Boky: 100,0 / 2,0 / 6,0 cm
Zadek: 106,0 / 2,0 / 6,0 cm
Paže: 31,5 / 0,0 / 0,0 cm
Stehna: 63,0 / 1,5 / 6,0 cm
Váha: 78,3 / 1,8 / 4,8 od začátku cvičení

Další super věc je, že jsem si dnes změřila i % tuku. Mám 36,1% tuku v těle aktuálně podle váhy,. takže to beru spíš orientačně. Nicméně jsem si tuk měřila naposledy 12.1. a to jsem měla 80,5 kg a 37,8% tuku. Tehdy to vycházelo, že mám v těle 30,4 kg tuku a dnes 28,3 kg tuku. A jelikož jsem za tu dobu dala na váze dolů cca 2 kg a v tucích jsou to taky ty 2 kg, tak to vypadá, že hubnu opravdu většinou jen tuk! Cože je naprosto fantastický! Mám z toho radost. Každopádně stále mám na těle skoro 30 kg tuku!! A to je pořádný masakr :(.



Dnes mě čeká 3. týden a v něm nové cvičební Workouty 3 a 4. Už jsem se na ně zběžně koukala a bude to zajímavé :). Některé cviky opět znám s předchozích programů, ale něco je nové a na pohled naprosto šílené. Už jen od koukání je vidět, že tyto dva Workouty jsou těžší než ty předchozí, dokonce bych i řekla, že o dost. Ale on to bude asi jiné, až to odcvičím. Takhle na pohled se to těžko posuzuje. Každopádně je to další výzva! Co se týče Cardio cvičení, tak to zůstává stejné jako u předchozích dvou týdnů, což je dobře, protože to stále tak tak dávám. S fyzičkou jsem na tom opravdu dost špatně :(.

Každopádně myslím, že tenhle program mi na jeho konci přinese opravdu slušné výsledky. I když je poměrně dlouhý oproti jiným programům. Na druhou stranu se tu ty obtížnosti stupňují tak nějak přirozeně. No, těžko budu po tomhle programu hledat něco, co ho předčí. Ale to je ještě hodně daleko. Takže zatím si ho prostě budu užívat ;).

Za 14 dní se těšte na další měření a vážení. To bude na konci 1. fáze programu. Já už se na to teda těším moc, protože to už se bude blížit mé magické datum 1.4. :).

Cvičení zdar

Vaše Jana

Žádné komentáře:

Okomentovat