Inspirace

Inspirace

středa 19. února 2014

Těším se na 75 kg :)

Možná je to zvláštní, že se někdo těší až bude mít 75 kg, ale pro mě je to něco magického! V posledních dnech na to musím stále myslet a nejde mi to z hlavy. A je to dobře, protože je to pro mě neskutečná motivace. Strašně moc doufám, že tohohle magického čísla dosáhnu 1.4.2014. I když je pravda, že se k tomu zatím nejvíce blížím spíše časově než výsledky, vím, že mám stále šanci to zvládnout!



Pořád ještě je času dost, abych to dokázala a díky tomu, že na to stále myslím, mi to dodává velkou sílu vytrvat. Prostě už se vidím, jak budu vypadat a co zase budu moct nosit :). Je sice pravda, že je to ještě hodně vzdáleno od toho, jak chci ve finále vypadat, stejně je to ale pro mě důležité. Takovouhle váhu jsem neměla už hodně dlouho. A to nemluvím jen o kilech, ale o tom jak budu zase vypadat! Já mám výhodu, že když přiberu, tak zmohutním celá. Nepřiberou mi pouze jednotlivé partie. A vzhledem k tomu, že jsem docela vysoká - 172 cm, je pro mě 75 kg už docela dobrý. Navíc to cítím jako takovou pomyslnou polovinu svojí cesty.

Už se těším, jak se zimním oblečením odhodím i kila. Těším se na to oblečení!! Těším se na ten pocit, mít dole 13 kg! Prostě už se na to těším jako malé dítě na Ježíška :). Vím, že se samozřejmě může stát, že toho 1.4. budu mít o něco víc než 75 kg, ale i tak vím, že to bude méně jako teď. A rozhodně o hodně méně, než kdybych se sebou nic nedělala!

Jsem teď plná euforie. Prostě to muselo ven :). Čím víc se to blíží, tím intenzivněji to prožívám. I když moje cesta tím zdaleka nekončí, tak já teď prostě dál nevidím. To další je zatím v mlze. Prostě se teď soustředím pouze na tento milník. Vím ale, že jak se to bude blížit, bude mě to nutit myslet a vidět zase dál. Nějaké plány už na druhý kvartál v hlavě mám, ale zatím se ně nechci soustředit. Na to se zaměřím, až toho 1.4. podle toho jak to dopadne.

Já mám prostě hroznou radost, že to jde, že se to posouvá!!

Doufám, že se Vám taky daří.

Vaše Jana


Žádné komentáře:

Okomentovat