Inspirace

Inspirace

sobota 1. února 2014

61. den - A jede se dál...

Tak ze 3 dnů volna se nakonec vyklubalo 6 dní. Musím se poctivě přiznat, že se za to opravdu hodně stydím. Co je nejhorší, nemělo to vlastně žádný důvod. Prostě jsem se ke cvičení nemohla dokopat :(.

Nicméně dnes jsem pevně rozhodnutá opět pokračovat tam, kde jsem skončila. Dnes si tedy dám potřetí 3. týden Ripped in 30. No jsem zvědavá jak to s tou přestávkou dám. Ale tak snad to půjde.

Jinak mi i v té pauze šly dolů nějaké ty centimetry, což jsem překvapená. A co se váhy týče, tak jsem si splnila cíl na měsíc leden, a to dostat se pod 79 kg. Dnešní váha byla 78,9 kg, což mě velice potěšilo. Dokonce mi i líp sedí jedny moje kraťasy, co bych v létě zase ráda nosila. Po ukončení Rippedu sem dám fotku. Každopádně teď musím opět zabrat. Vím, že to bude těžké vrátit se opět do rytmu, ale zase to není nemožné. Ve stravě jsem nijak zvlášť nepolevila, takže tam by to mělo být v pořádku.

Na únor mám další cíl, a to mít váhu 77 kg a aby mi zase líp sedělo oblečení a hlavně taky poctivě cvičit. Protože to opravdu moc a moc potřebuju, vzhledem k velkým zásobám tuku, které na svém těle mám.

Taky bych chtěla, aby všichni kdo cvičí a pak z nějakých neznámých důvodů jako já přestanou, abyste to nevzdávali! Pár dní výpadku přece nemusí nutně znamenat konec. Nesmíte to vzdát. Já to taky nevzdám. Budu bojovat až do konce. A vím, že takovéhle pauzy se občas vyskytnou i v budoucnu, ale důležité je opět naskočit a nenechat se odradit.

Všem co polevili držím palce, ať se jim stejně jako mě podaří zase naskočit a pokračovat v cestě za Krásnějším a Zdravějším tělem :).

Cvičení zdar

Vaše Jana

Žádné komentáře:

Okomentovat