Inspirace

Inspirace

čtvrtek 6. února 2014

66. den - poprvé 4. týden Ripped in 30

Tak dneska mám za sebou poprvé 4. týden z programu Ripped in 30. No, už se pomalu blížím do finiše tohoto programu. I když musím přiznat, že mi to teda trvalo :(.

Každopádně 4. týden se mi líbí opravdu hodně. Utíká opět velmi rychle a cviky nejsou zase až tak náročné. Jen mám opět problém s Cardio částí, tu prostě skoro nikdy napoprvé nedávám,.. Tak doufám, že se to po pár dnech zlepší. Jinak cviky se mi cvičily celkem dobře, což je super. Jen jsem včera byla plavat a dost mě dneska bolí záda, ale i tak jsem to zvládla.

Za týden mě čeká rekapitulace celého programu a samozřejmě také další měření a vážení. Doufám, že po těch mezerách ve cvičení nebudu moc zklamaná :(. Ale musím počítat s tím, že to asi nebude tak růžové, jak jsem doufala, když jsem několik dní necvičila. No, uvidíme, nechám se překvapit. Třeba to nakonec tak špatné nebude.

Po Ripped in 30 se vrhnu na další program od Jillian, a to Body Revolution. Teď ale ještě vydržet a odcvičit ten poslední týden :). Stejně jsem vážně moc zvědavá na celkové zhodnocení. Takže za týden se těšte na další centimetry a taky pár foteček ;).

Cvičení zdar

Vaše Jana

Žádné komentáře:

Okomentovat