Inspirace

Inspirace

úterý 11. února 2014

30 Day Shred vs. Ripped in 30

Tak dnes mě naposledy čeká Ripped in 30. Budu mít za sebou tedy už dva programy od Jillian Michaels, a to právě zmíněný Ripped in 30 a 30 Day Shred. Otázka, který z nich byl lepší je tedy na místě. Nejsem si však jistá, zda na ní jednoznačně znám odpověď. Každý mi něco přinesl a něco mě naučil.

30 Day Shred byl první a pro mě tudíž zlomový. Byla jsem z něj přímo nadšená a doslova se každý večer těšila na další den, až budu zase cvičit. Tento skvělý pocit navíc umocňoval fakt, že mi šly nesmírně rychle dolů centimetry, což mě šíleně motivovalo a usvědčilo v tom, že to bylo správné rozhodnutí. neměla jsem nejmenší problém se ke cvičení dokopat, šlo to samo. Uprostřed programu jsem sice onemocněla, ale po 6 dnech jsem již opět pokračovala a až na malé drobnosti jej odcvičila bez problémů. Na začátku mi váha šla spíše nahoru, ale centimetry dolů. Nakonec klesla i ta váha. Jako většina z Vás jsem i já bojovala se 2. levelem, ale nakonec to nebylo tak hrozné. Tenhle program byl prostě perfektní.

Pak přišel Ripped in 30. Jelikož se jedná o ten stejný systém cvičení, nebyl pro mě až tak velkou změnou. A však oproti 30 DS se tento program necvičil v kuse, ale s přestávkami vždy po jednotlivých týdnech. První polovina programu byla úplně v pohodě. Bylo fajn si jednou za týden odpočinout. Centimetry už však nešly dolů tak rychle jako u 30 DS, což je pochopitelné. Důležité bylo, že dolů šly! A šla mi dolů i váha. Konečně jsem se dostala pod hranici 80 kg! Dokonce pod 79 kg! Jenže pak se něco zlomilo a přišla první velká krize, ze které jsem se ještě snad ani nevzpamatovala. Druhou polovinu programu jsem odcvičila takříkajíc s odřenýma ušima! A taky hřešila s jídlem. Bohužel se sešly moje a kamarádovi narozeniny, takže bylo pár oslav, kde samozřejmě nechyběla spousta jídla a pití. Polevila jsem ve stravě i ve cvičení :(. Díky tomu jsem udělala celkem velký krok zpět. Jak velký se uvidí u zítřejšího měření a vážení. Každopádně tento program se mi taky moc líbil. Bohužel mi u něj ale chybělo to počáteční nadšení :(.

Oba programy jsou super. U mě však vítězí 30 Day Shred. Byl prostě první a pro mě zásadní. A hlavně jsem u něj byla přímo nadšená, což už jsem u Rippedu tolik necítila.

Zítra mě čeká měření a vážení, takže Vám dám vědět, jak to aktuálně vypadá. Taky přidám pár fotek a snad i video :). Jen mě mrzí, že to nebude to, co jsme chtěla. Stále však mám na to splnit si kvartální cíle, jehož hlavní stěžeň je 75 kg a dostat se do určitého oblečení. Musím to zvládnout! Chci to zvládnout!

Tak dnes naposledy Ripped in 30 a zítra se vrhnu na další program od Jillian, a to Body Revolution, který se cvičí 13 týdnů, takže na konci kvartálu budu zhruba v polovině.

Cvičení a pevné vůli zdar

Vaše Jana


Žádné komentáře:

Okomentovat