Inspirace

Inspirace

úterý 18. února 2014

78. den - po 1. týdnu BR

Tak první týden je za mnou. Měřit se nebudu, to až za týden, ale zvážila jsem se. Moje dnešní váha je 79,3 kg. No, žádný zázrak, ale snad se mi to do konce ledna podaří dostat alespoň na těch 78,0 kg, ať mám šanci k tomu 1.4. mít těch 75,0 kg.

Jinak, jak už jsem psala před týdnem, Body Revolution se mi neskutečně líbí. Ta atmosféra je v tom videu neskutečná. Jillian je taková hravá a celkově uvolněnější než u předchozích programů, které jsem cvičila. Opět jsem se každý den na cvičení těšila. Dokonce i večer v posteli už jsem se těšila na druhý den, až si zacvičím ;). To bylo přesně to, co jsem potřebovala. Cvičení bylo v takovém tempu, že jsem ani nepostřehla, že by tam byly nějaké série i když myslím jsou. Prostě to tempo mi nedalo šanci nad ničím jiným přemýšlet.



Trochu jsem se bála, že to pro mě bude jednoduché, když už jsem předtím cvičila, ale bylo to super. Tak akorát jsem to zvládala a cvičení si užívala. Tento týden a i ten příští se cvičí Workout 1 a 2 a Cardio 1. Zdá se mi, že Workout 2 je o malinko těžší jak Workout 1, ale to je asi logické. Docela dost cviků se opakuje z předchozích programů, nebo jsou velmi obdobné, což bylo také docela fajn, jelikož jsem nad tím nemusela moc přemýšlet.

Jsem ráda, že jsem opět "v akci". Cvičím pravidelně a s chutí a dodržuji i stravu, takže věřím, že příští týden, kdy bude i měření, bude opět o pár centimetrů míň :). A už se moc těším na výsledky Výzvy k 1.4.2014. Moc se na ty věci těším.

Dneska mám místo odpočinku Cardio 1, jelikož jsem ho včera nějak nestihla :(. A zítra hurá na 2. týden BR.

Cvičení zdar

Vaše Jana

Žádné komentáře:

Okomentovat