Inspirace

Inspirace

sobota 8. února 2014

První velké zklamání

Do tohoto článku se mi opravdu vůbec ale vůbec nechce,... Ale je to součástí mé zřejmě dlouhé cesty za krásnějším a zdravějším tělem. Jsem teď tolik ráda, že tenhle blog píšu, jelikož mě nutí vytrvat na mojí cestě.

Moje první zklamaní je ze mě samé. Nestalo se sice nic moc zásadního, ale prostě jsem dost polevila, a to jak ve cvičení, tak i v jídle. Nějak to prostě flákám a hřeším :(. Nemám pro to ani pořádně vysvětlení. Prostě je to tak. Musím se co nejdříve zase srovnat. Co se týče cvičení tak pokračuji na dokončení 4. týdne Ripped in 30 a v úterý bych měla cvičit naposledy. Ve středu pak přijde velké vážení a měření a už teď vím, že budu zklamaná. Nemůžu mít takový výsledky, jaký bych chtěla, když jsem to teď tak šidila. Pokusím se ještě zabojovat, aby to nebylo tak hrozný, ale mám strach. No co, už se stalo.



Je mi to vážně moc a moc a líto, že jsem polevila, když se mi přitom celkem dařilo. Ale je to tím, že nemám moc pevnou vůli a jak polevím, těžko to pak zase utahuji :(. Každopádně v žádném případě nehodlám přestat. Už je to na mě konečně trochu znát, ale tuku mám stále na rozdávání. Chci to dotáhnout do konce a jednou pro vždy zvítězit. Jen jsem si už myslela, že jsem někde jinde, že to zvládnu ukočírovat. No asi jsem se přecenila.

Díky tomu, že jsem se rozhodla tuhle svoji cestu zveřejnit, teď cítím mnohem větší závazek vůči jejímu dokončení. Nechci tvrdit,že bez blogu bych to vzdala, to asi ne, ale takhle mi to dodává větší sílu. Opět se vzchopím a teď zamakám, aby ty výsledky ve středu nebyly úplně katastrofální. Pak budu samozřejmě pokračovat dál, jelikož ještě zdaleka nejsem v cíli. Ale musím říct, že tohle byla opravdu velká krize. Snad se mi podaří ji zdárně překonat a dojít svému cíli.

Všem co se snaží jako já něco změnit, přeji hodně síly na překonávání krizí,.. Určitě dám vědět, jak se mi daří dál. Ve středu bude velké měření a vážení, tak dám vědět, jak to dopadlo a taky napíšu jak jsem se poprala s krizí.

Musím věřit, že to dokáži! A co je hlavní, já to CHCI!!!!

Cvičení zdar

Vaše Jana

Žádné komentáře:

Okomentovat