Inspirace

Inspirace

pátek 14. února 2014

Speciál - Moje výzvy 1. díl - do 1.4.2014

Dnes bych se chtěla zaměřit opět na motivaci a cíle, nebo-li výzvy. Jelikož mi přijde, že na klasických fotkách u mě ty změny nejsou moc velké nebo aspoň při kvalitě těch fotek to prostě není moc vidět, tak jsem se rozhodla ty změny zaznamenávat právě díky oblečení.

První výzvy mám do konce tohoto kvartálu, tedy do 1.4.2014. Některé už jsem tu prezentovala, některé možná ne. Každopádně sem dám fotky oblečení, do kterého bych se ráda na konci kvartálu dostala. Jelikož je to ještě asi 6 týdnů, tak uvidím, jestli udělám fotodokumentaci ještě někdy v půlce, nebo to už nechám až na toho 1.4.2014. Každopádně, jak už jsem několikrát napsala, je pro mě právě oblečení tou největší motivací. Když vidím, jak mi věci, co jsem dřív prakticky neoblékla najednou jsou, to je prostě úžasný!!!

Jelikož jsem v průběhu let byla jak štíhlá, tak i pěkná bacule, mám šatník plný věcí, do kterých se teď můžu "zmenšovat" :). Což je super, protože nemusím moc věcí kupovat. I když časem si pořídím i pár nových kousků, ale to tak nejdřív v létě, aby mi to nebylo hned zase velký. Takže těch výzev budu mít v zásobě docela dost. Některé výzvy jsem již pokořila, tak ty už sem dávat nebudu. Budu pokračovat v těch, co stále trvají. A navíc už mám v zásobě spoustu výzev na ten další kvartál, takže se máte taky na co těšit ;).

Nicméně, co se týče tohoto kvartálu, tak tu mám pár kousků, na které se nesmírně těším. První z nich už znáte, jsou to moje oblíbené riflové kraťasy.


Další jsou opět kraťasy, které už znáte. K nim mám ještě krásné bolerko, do kterého jsem se tak tak nasoukala, ale málem jsem ho už nesundala :(. Hlavně přes paže to teče ven!


Tu ruku jsem tam skoro nedostala :(




Pak tu mám svoji oblíbenou košili a tričko. Do obou se už celkem nacpu, ale jít se v tom nedá. Hlavně u košile mám hranici prsou výš než by měla být a opět mi z rukávů "tečou" paže :(


                            

Všechny tyhle věci bych moc ráda v příštím kvartále nosila, takže udělám maximum, aby to tak bylo. Myslím, že to není nic nereálného. A aspoň mám zajištěno, že budu mít na jaře na sebe krásné kousky, které nejsou skoro nošené :).

Úspěchům zdar

Vaše Jana

Žádné komentáře:

Okomentovat