Inspirace

Inspirace

středa 12. února 2014

72. den - poprvé s Body Revolution

Jsem zpět. V plné síle a plná odhodlání. Mé dnešní video mě opět nakoplo, abych mákla a dohnala skluz. Takže konec s propíráním krize a neustálým stěžováním si na to, jak mě to štve! Je to pryč! Dělám za tím tlustou čáru a pokračuju dál :). Chci totiž aby další video, které bude na konci kvartálu, bylo minimálně o třídu lepší ;).

Dneska tedy začínám s novým programem od mé milované Jillian, a to Body Revolution. Dlouho jsem přemýšlela, zda tento program pojedu úplně od začátku, jako začátečník, nebo jestli začnu někde zhruba od půlky, když už mám za sebou nějaký ten pátek cvičení. Nakonec jsem se rozhodla, že ho odcvičím celý. Vzhledem k tomu, že nejsem úplně cvičební fanatik a necvičím do odpadnutí, tak přeci jen moje fyzička není žádný zázrak a taky jsem v poslední době spíš necvičila než cvičila. Takže dnes začínám Workoutem 1 z první fáze.


Už jsem si dřív 2x zacvičila Cardio 1 z toho programu, takže jsem měla maličko představu jaké to bude. Ale Workout 1 mě úplně odrovnal!!! Už dlouho jsem si cvičení takhle neužila. Ta atmosféra je přímo skvělá a cvičení je v pěkně rychlým tempu, takže to neskutečně utíká. Je sice cítit, že už mám něco odcvičeno, na začátku jsem si dokonce říkala, že to bude pohodička, ale pěkně jsem se zapotila. Odcvičila jsem to sice bez větších potíží celé, ale příště ještě můžu zkoušet obtížnější varianty, které Jillian opět nabízí. No, co říct? Prostě bomba!!!

Už se neskutečně těším na zítřejší Workout 2 :). Zase mě to baví ;).

Cvičení zdar

Vaše Jana

Žádné komentáře:

Okomentovat