Inspirace

Inspirace

úterý 4. února 2014

3.2.2014 - 2 měsíce cvičím

Včera to byly přesně 2 měsíce, co jsem poprvé cvičila s Jillian. Musím říct, že i když na začátku bylo mé rozhodnutí vytrvat opravdu veliké, nejsem si jistá, jestli jsem věřila, že to tentokrát opravdu dokážu. Popravdě ani dnes, po 2 měsících, stále nevím jestli to dokážu. Je pravda, že 2 měsíce už je celkem slušná doba, mě to ale pořád připadá jako by to bylo včera, co jsem začala cvičit.

Někdy mám pocit, že už si o to tělo samo říká a že bez cvičení už by to nešlo a jindy se do cvičení musím opravdu nutit. Mám to jak na houpačce. každopádně důležité je, že mě to stále baví a i když mám občas nějakou tu mezeru ve cvičení, zatím jsem se k tomu vždy vrátila! A to je pro mě důležité.



Začala jsem s programem 30 Day Shred od Jillian Michaels a bylo to to nejlepší, co jsem mohla udělat. Ona opravdu umí. Ví, jak udělat cvičení zajímavé a donutí Vás pokračovat. Tenhle program jsem si opravdu užila. Poté jsem se vrhla na její další velmi obdobný program a to Ripped In 30. Dnes docvičím 3. týden a ještě mi chybí 4. týden, tak potom napíši nějaké srovnání. Každopádně i tenhle program mě velice baví.



Vím, že i přes občasné výpadky, u cvičení zůstanu. Cítím se po něm naprosto fantasticky. Navíc ty výsledky mluví samy za sebe i když mě ještě dlouhá cesta čeká. Prostě mě to baví. Vím, že těch chvil, kdy se do cvičení opět nedokopu, mě čeká ještě spousta, ale to k tomu prostě patří. Nejsem tak naivní, abych si myslela, že budu stále cvičit každý den bez problému.

Po Ripped in 30 se chystám na další program od Jillian a to na Body Revolution, který si spousta lidí moc chválí. Už teď se na něj moc těším, jelikož jsem si párkrát zacvičila Cardio cvičení z tohoto programu a moc mě bavilo.

Ty 2 měsíce mi pomohly dát dolů velkou spoustu centimetrů a dostat tělo na jinou úroveň, co se týče fyzičky. Každopádně i teď mám ještě se spoustou cviků problémy, ale netrénuji na olympiádu, ale cvičím pro sebe! Jsem ráda, že jsem se do toho konečně pustila a moc se těším na další výsledky. Co se týče srovnání centimetrů a váhy, tak udělám velké shrnutí, až docvičím celý Ripped in 30. Ale už teď jsem na to sam moc zvědavá :).

Cvičení zdar

Vaše Jana

Žádné komentáře:

Okomentovat