Inspirace

Inspirace

neděle 16. března 2014

Mám dole 10 kilo!

Když jsem se na podzim rozhodla, že už je načase, abych se sebou něco udělala, byla jsem odhodlaná to tentokrát udělat správně a hlavně to dotáhnout do konce. Měla jsem tehdy skoro 90 kilo a to už bylo vážně hodně. Věděla jsem ale, že na to tentokrát musím jít jinak než dřív. Nikdy jsem necvičila a pokaždé, když jsem hubla, tak jsem víceméně hladověla. Samozřejmě se také pokaždé dostavil JO-JO efekt. Tentokrát už jsem chtěla zhubnout napořád a hlavně se konečně dostat na takovou váhu abych se cítila opravdu sexy.

23.10.2013 jsem naběhla do obchodu a koupila samé zdravé věci. Prostě jsem si uvědomila, že jestli to má být už opravdu napořád, tak musím jíst a né hladovět. Selským rozumem jsem se tedy začala stravovat 5x denně a to zdravým jídlem. Musím říct, že váha mi šla dolů opravdu celkem rychle. Na začátku jsem vážila přesně 88,0 kg a během krátké chvíle se mi podařilo na váze sundat 5 kilo. Bohužel, jsem si ale všimla, že to na mě není prakticky poznat, přitom to ale byl slušný úbytek. Tak jsem si brouzdala po internetu a našla videa lidí, co cvičili 30 Day Shred a úplně mě to uchvátilo.

A tehdy jsem to pochopila. Nikdy nebudu vypadat tak, jak chci, pokud nebudu cvičit. Je to velký rozdíl, když někdo cvičí a někdo ne. Můžou mít stejnou váhu, ale to tělo je prostě diametrálně odlišné! A pokud chci zpevnit a zbavit se tuku a ne svalů, tak to jinak nešlo. Takže 3.12.2013 jsem najela na 30 Day Shred. Musím se upřímně přiznat, že i když jsem měla opravdu velké odhodlání, tak jsem ani já sama nevěděla, zda to dokážu a dotáhnu do konce. Nicméně Jillian ví, jak člověka zaujmout. Cvičení mě začalo bavit.

Tak jsem i já, totální sportovní antitalent, začala cvičit. Dnes to považuji za klíčové rozhodnutí. Je pravda, že mi pak dolů kila šla mnohem pomaleji, ale začaly mi ubývat centimetry a to je to, co je na vás vidět! Najednou mi začalo líp sedět oblečení a i když se váha skoro nehýbala, já doslova viděla jak štíhlím. 

Samozřejmě jsem zažila i neúspěchy, kdy se mi nechtělo cvičit, nebo jsem nedokázala uhlídat svoje sklony k přejídání se. To moji cestu samozřejmě zpomalilo. Nedovolila jsem však, aby mě to zastavilo. Vždy jsem se dokázala opět vrátit zpět a pokračovat. Už mi bylo líto, zahodit to, co jsem již dokázala.

Dnes mám dole celkem 10 kilo a poměrně slušné množství centimetrů. A i když na váhu hubnu pomaleji než jsem chtěla, vím, že se stále posouvám. S každým shozeným kilogramem a centimetrem jsem blíž svému cíli. I kdyby to mělo trvat ještě nevím jak dlouho, vím, že jednou ta chvíle přijde. Nezbývá mi než vytrvat a jít si za tím.

Už teď je to ale krásný pocit. Pomalu si začínám všímat, jak se tělo mění. Přeci jen mám štíhlejší stehna a mnohem menší břicho. Vidím svoje tělo v oblečení a v některých chvílích si řeknu PÁNI! Prostě už se to začíná pomalu rýsovat. Sice jsem ještě hodně vzdálená svém cíli, už teď je ale vidět kus práce a já poprvé, od té doby co hubnu, vidím opravdový pokrok!

Hodím sem fotečku, jak jsem vypadala, když jsem měla skoro 90 kilo a jak to vypadá teď.

Tady je vidět, jakou jsem měla pneumatiku kolem břicha a taky fakt hodně silný paže. A o zadku a stehnech ani nemluvím! Dnes už je to přeci jen o něco lepší. Ta změna mi hodně pomáhá vytrvat.









Už nikdy nechci být takhle vypasená! Vůbec jsem se necítila dobře! Musím říct, že teď už se cítím opravdu celkem dobře, alespoň ve srovnání se začátkem! Stále mám před sebou však ještě dlouho cestu. Ale už se moc těším až dám dolů dalších 10 kilo :).









Hubnutí zdar

Vaše Jana

Žádné komentáře:

Okomentovat