Inspirace

Inspirace

sobota 15. března 2014

Speciál - Hubnutí do plavek - díl 2.

Tak měsíc utekl jako voda a s ním se opět přiblížilo léto a plavková sezóna. Otázkou je, zda se z toho mám radovat nebo ne. Každopádně to utíká opravdu hrozně rychle, až se toho trochu děsím. No, vím, že letos to v plavkách ještě žádná sláva nebude, ale určitě to bude o hoooodně lepší jak loni a snad i o něco lepší než teď.

Pro porovnání tu mám fotky focené před měsícem a dnes. Na těch fotkách není prakticky skoro žádná změna vidět, což mě teda moc netěší, ale v reálu mi to přijde přeci jen o něco lepší. Uvidíme zase za měsíc, tam už by snad nějaký posun být měl, zvláště, když teď opravdu poctivě cvičím a docela mi to jde i s jídlem. Dokonce jsem zjistila, že mi přestaly chutnat brambůrky. Před pár dny jsem nevydržela a jedny si koupila a snědla pár lupínků, ale prostě mi po nich bylo divně :). Stále je mám doma v misce a když mě náhodou chytne chuť, tak si dám, ale prostě to nejde. Doufám, že už mi to vydrží :).







No, když na ty fotky tak koukám, tak mi to před snad přijde ještě lepší :(. Čeká mě opravdu velká spousta práce. Ale musím se přiznat, že jsem se toho v tomto kvartálu hodně naučila. Měla jsem s hubnutím dost problémů a často jsem povolila otěže víc, než bylo dobré. Do cvičení jsem se musela taky dost často dokopávat. Teď nemám problém si zacvičit. neskutečně mě to baví a už mám pocit, že se pomaloučku dostávám do stadia, kdy to už tělo začíná přímo vyžadovat :). Co se týče jídla, tam se mám stále co učit. Ale i přes problémy se vždy vrátím na správnou cestu. Snad už jsem se zbavila brambůrek a už mi chybí jen pizza, ale té se asi nevzdám nikdy :).

Za chvíli končí kvartál, ale výsledky asi nebudou zdaleka takové, jaké jsem čekala. Nicméně se to stále posouvá a to je moc dobře. V dalším kvartále to snad doženu.

Takže za měsíc bude další focení v plavkách a já upřímně doufám, že už tam nějaký výsledek bude. Přeci jen 2 měsíce, to už je doba, za kterou se dá něco zvládnout!

Hubnutí zdar

Vaše Jana

Žádné komentáře:

Okomentovat