Inspirace

Inspirace

pátek 14. března 2014

Jaro je tu a já jsem stále tlustá! Co s tím?!

Ano, je to tady. Jaro! Moje nejoblíbenější roční období. Miluji tu vůni hlíny a čerstvou zeleň. Jaro je prostě moje :). Je nádhera se konečně zbavit toho teplého oblečení a odhalit se. Jenže,... Co když to, co odhalujeme, není zrovna moc hezké?



Tohle zažívám každé jaro. Těším se, jak se konečně budu moct zase odhalit a když to udělám, zjistím, že se mi to vůbec ale vůbec nelíbí :(. Letos to asi nebude o moc jiné. I když,... Kdybych se na podzim nerozhodla začít se sebou něco dělat, tak je to teď mnohem horší. Vždyť mám o 10 kilo méně, a to už snad něco znamená! Díky bohu, že znamená.

Dělala jsem před pár dny trochu pořádek ve skříni. Schovala pár zimních kabátů a šál a vytáhla jarní. Na podzim jsem si koupila krásny trenčkot, ale teď jsem bohužel zjistila, že už mi tak nesedí. Bohužel je větší. Nicméně si myslím, že letošní jaro to v něm ještě zvládnu. Je sice volnější, ale zatím to není tak hrozné. Měla jsem ho na sobě jen párkrát a asi se s ním stejně budu muset rozloučit :(. Měla bych mít spíš radost :). Taky mi opět sedí moje oblíbená kožená bunda, kterou nosím hrozně ráda, což je super. Navíc jsem zjistila, že i přesto, že tento kvartál nemám tak dobré výsledky, oblečení zase sedí o dost líp. 

Mám skříň plnou oblečení z dob, kdy jsem byla na chvíli štíhlá a nikdy jsem ho nevyhodila, takže mám teď z čeho vybírat. Je tam velká spousta svetříků, kterým chybí už jen pár centimetrů a budou mi skvěle padnout!

Ano, ještě stále toto jaro nebude dle mých představ, ale rozhodně můžu být spokojená! Mám za sebou velkou spoustu práce. Prožila jsem si úspěchy i neúspěchy a stále pokračuji ve Své cestě za krásnějším a zdravějším tělem! Navíc, je teprve březen, takže třeba do května, kdy většinou začínají první opravdu teplé dny, mám ještě celkem spoustu času, abych zatočila s přebytečnými tuky. A pokud se mi podaří pokračovat dál tak, jak jedu v posledních dnech, tak věřím, že už v tom květnu to bude stát za to!

Další výzvy, které plánuji budou mít termín až 1.7.2014, takže se většinou bude jednat spíše o letní věci, ale stále mám co dělat na výzvách k 1.4., takže některé možná budou ještě pokračovat. A zkusím přidat pár fotek v oblečení i v mezičase. Mě samotnou to velmi povzbudí a inspiruje, když vidím na oblečení pokroky!

Milé dámy, nebojme se jara! Nebojme se shodit zimní oblečení! Protože už teď je to lepší než to bylo v zimně :) a rozhodně je to o mnoho lepší, než kdybychom se sebou nic nedělaly a dál ležely na gauči a cpaly se nezdravým jídlem! Tohle je naše poslední baculaté jaro :), tak si ho užijme! A do léta máme ještě spoustu času! Špeky třeste se!



Krásné jaro všem

Vaše Jana

Žádné komentáře:

Okomentovat