Inspirace

Inspirace

středa 12. února 2014

Výsledky po Ripped in 30

Tak je to za mnou. Katastrofální měření a vážení po Ripped in 30. Dopadlo to samozřejmě ještě hůř než jsem čekala! A je to asi dobře. Můžu si být jistá, že už mě přejde chuť na nějaké delší hřešení. Všechno jsem si pokazila. Byl to opravdu velký krok zpět!!! Ale musím si z toho vzít ponaučení a jít dál!

Centimetry i váha šly docela dost nahoru, takže teď budu muset zabrat, abych ten skluz dohonila a mohla si splnit kvartální cíle. To je dostat se do určitého oblečení a mít 75 kg!

Co se týče centimetrů, tak tady máte stav před Ripped in 30 / stav v půlce programu, kde jsou nejlepší hodnoty / stav na konci programu / úbytek:

Prsa: 100,0 / 99,0 / 99,0 / -1,0 cm
Boky: 102,0 / 101,0 / 102,0 / -0,0 cm
Břicho: 80,0 / 79,0 / 81,0 / + 1,0 cm
Zadek: 111,0 / 107,0 / 108,0 / - 3,0 cm
Váha: 81,1 / 78,8 / 80,1 / - 1,0 kg
Stehna a paže se nezměnily

Tady je vidět co nadělá 14 dní flákání. Takže pokud už musím zhřešit, tak ať je to v rámci jednoho jídla, max. jednoho dne, ale takhle dlouho už nikdy!!!! Myslím, že to pro mě je pořádná lekce. Budu se teď zase poctivě snažit, a to jak v jídle tak ve cvičení. Mohla jsem být někde úplně jinde, ale díky své "blbosti" jsem celý Ripped zazdila. No co, taky zkušenost. Příště aspoň budu přesně vědět, kam to vede a dám si pozor.

Teď do toho šlápnu a pokusím se to nějak dohnat, aby na konci února byly moje výsledky aspoň trochu uspokojující a já se dostala s centimetry opět níž a aby se váha co nejvíce blížila 77 kg.

Udělala jsem menší video, které shrnuje moji cestu od začátku až po dnešek. Je tam i pár foteček.



No mohlo to být lepší. Dneska se zkrátka chválit nemůžu :(. Jediné v co pevně doufám a věřím, je, že už jsem zase zpět a že to zvládnu. Včerejší den proběhl skvěle. Super jsem si zacvičila a dobře jedla a dnes se díky tomu cítím opravdu skvěle!

Musíme to zvládnout!

Cvičení zdar

Vaše stále ještě pořádná bacule Jana :)

Žádné komentáře:

Okomentovat