Inspirace

Inspirace

sobota 1. února 2014

Připravuji...

Únor bude asi celkem plodný, co se týče mých příspěvků. 

Za dva dny to budou totiž přesně 2 měsíce, co jsem začala se cvičení, takže připravuji velké shrnutí plné fotek a postřehů a samozřejmě také zkušeností, ať už pozitivních, tak i těch negativních. 

Dále chystám příspěvek zaměřený na můj jídelníček, jelikož se mě na něj spousta z Vás ptá. Nebude to nic speciálního, jen Vám dám vědět, co jím já a kdy a taky co nejím, nebo jsem to velice omezila. Srovnání mého jídelníčku před a po změně.

Také mě čeká shrnutí programu Ripped in 30 a začnu s programem Body Revolution, takže napíšu svoje zkušenosti, co se mi líbilo, případně nelíbilo.

Chystám se taky na radikální prohrábnutí svého šatníku. Chci zjistit, jaké pokroky jsem udělala vzhledem k oblečení, které tam mám, takže se tu určitě objeví pár fotek.

Dále plánuji jeden soukromý "projekt", o kterém se tu asi taky zmíním, ale to ještě chvíli potrvá. 

Každopádně do konce tohohle kvartálu chci ještě pořádně máknout, tak doufám, že nebudu sama, ale že se přidáte :)

Taky chci všem moc poděkovat za podporu a za to, že mi píšete, že jsem Vás případně něčím inspirovala. Moc mi to pomáhá vytrvat. Takže DĚKUJU :).

Cvičení zdar

Vaše Jana

Žádné komentáře:

Okomentovat