Inspirace

Inspirace

sobota 18. ledna 2014

15. den - 17.12.2013 - polovina 30 Day Shred

Jsem v polovině! Páni, to je pro mě vážně úspěch! Nikdy dřív se mi nic takového nepodařilo! Sama tomu ani nevěřím. Možná to někdo taky znáte, ten pocit, kdy ani sami nevěříte, že jste něco dokázali :) Tak rychle to utíká. Je pravda, že druhý level je opravdu náročný. Chápu také proč je u tolika z Vás neoblíbený. Je to prostě síla. Na druhou stranu má i něco do sebe. Člověk se v něm opravdu musí překonávat. Já ho jedu už se zátěží 1,0 kg a musím říct, že na začátku jsem ty PETky zvedla u některých cviků tak 2x!!!! Teď už je to zase o malinko lepší.

Vždy když mám menší krizi, tak se chodím "uklidnit" do skříně :D. Prostě když mám pocit, že se nic neděje, vytáhnu ze skříně věci, které mi jsou menší a zkouším si je. A světe div se, ony mi jsou každý den líp a líp. A to doslova. Ty rozdíly jsou snad opravdu na denní bázi. Budu si moct na vánoce na moravu vzít svůj oblíbený kabát, do kterého se po letech opět dostanu. Tomu říkám motivace ;)

Taky jsem si včera udělala super jídlo. Kuřecí nudličky s brokolicí, listovým špenátem, pórkem a rýžovýma nudlema - mňam :D

Jsem vážně šťastná,..

Vaše Jana

Žádné komentáře:

Okomentovat