Inspirace

Inspirace

sobota 18. ledna 2014

1. den s 30 Day Shred

Tak dnes jsem začala s tímto 30-ti denním cvičebním programem a musím říct, že to byl docela mazec :). Počáteční váhu i foto jsem uvedla v minulém příspěvku, tak teď spíš napíšu něco o samotném zážitku ze cvičení.

Tento program je koncipován tak, že se 3 minuty dělá silové cvičení, pak 2 minuty cardio cvičení a nakonec 1 minuta posilování břicha. Já se přiznám, že jsem si poprvé vůbec nevěřila a tak jsem všechny cviky jela bez činek. A ještě pár dní to tak budu cvičit, jelikož jsem s kondičkou úplně v háji. Ale na 5. den už mám v plánu použít 0,5 litrové PETky,.. Každopádně jsem sotva popadala dech a jestli se zítra pohnu, tak to budu fakt dobrá. I když se musím poctivě přiznat, že mě to celkem neočekávaně bavilo :). No tak uvidíme za 10 dní na konci 1. levelu, kde budu a jestli vůbec vydržím. Ale musím, protože CHCI!

Cvičení zdar :)

Vaše Jana

Žádné komentáře:

Okomentovat