Inspirace

Inspirace

sobota 18. ledna 2014

11. den - Po 1. levelu 30 Day Shred

Tak 1. level mám za sebou. Uteklo to hrozně rychle, ale už jsem ráda. Poslední asi 3 dny už nebyly tak hrozný, tak je na čase trochu přitvrdit ;). Samozřejmě jsem se také změřila. Ten úbytek je sice pouze za 4 dny, ale i tak to stojí za to. Potvrdilo se mi totiž, že i když váha nejde tak rychle dolů, jak jsem si na začátku představovala, cm jdou dolů opravdu velmi rychle, což je samozřejmě ještě lepší jak kila :)

Takže tady ty cm:

Prsa: 103,0 cm = - 2,0 cm
Břicho: 86,0 cm = - 4,0 cm
Boky: 106,0 cm - stejné
Zadek: 112,0 cm - stejné
Stehna: 67,5 cm = - 1,5 cm
Paže: 32,0 cm - stejné
Váha: 83,7 kg - což je vyšší než na začátku programu!

Je vidět, že i ty 4 dny udělaly své. Pokud to takhle půjde dál, tak to bude super. Je mi samozřejmě jasné, že když člověk přibírá, tak to není ze dne na den, takže ani zhubnout nemůže ze dne na den. Začínám si reálně uvědomovat jak dlouhá cesta mě čeká. Ráda bych se totiž jednou dostala na váhu 60 kg. Vím, že čísla nic neznamenají a mnohem důležitější pro mě je mít zdravé a krásné tělo, nehledě na kilogramy, ale stejně tu váhu mám v hlavě. Je to prostě sen. Každopádně vím, že jsem se vydala na cestu, která nemá cíl,.. A víte co, mě to nevadí. Je mi najednou dobře. Nejsem už tak unavená jako dřív, mám spoustu energie a i když jsem teprve na samotném začátku, už teď mám pocit, že mám dole nejmíň 10 kg :).

Jano, vydrž!

Jinak mám dnes za sebou poprvé 2. level a je to teda obrovský skok v obtížnosti! Jestli tohle budu někdy dávat, tak budu fakt dobrá. Umírám i u té jednodušší verze! A cardio je tu fakt záhul! No snad se to zase zlepší, stejně jako u předchozího levelu.

Vaše Jana

Žádné komentáře:

Okomentovat