Inspirace

Inspirace

sobota 18. ledna 2014

29.12.2013 - stále po 2. levelu 30 Day Shred

Tak se stalo, co jsem tak trochu očekávala. Skolila mě nemoc :(. Od 24.12. ležím s chřipkou a bohužel v tomto stavu se cvičit opravdu nedá. Už jsem ale opět v Praze ( doma), tak snad se dám rychle dohromady a budu moct cvičit. Chystám se na to už zítra, pokud se přes noc něco nezhorší. Takže 30-ti denní program si hold natáhnu o 6 dní. Nedá se nic dělat. Hrozně mě to mrzí, ale vzhledem k tomu, že už chci cvičit napořád, tak je těch 6 dní úplný nic :)

Co se týče jídla, tak jsem na moravě hrozně hřešila :(. To prostě nešlo odolat babiččiným chlebíčkům, a ta zelňačka se jí letos táááák moc povedla :D. Jen štědrovečerní večeři jsem nedala. Smažený filé už fakt není pro mě. Né, že by nebylo dobrý, ale to obalovaný a smažený už mi prostě nedělá dobře na žaludek. Snědla jsem půlku a nebylo to dobrý :(.

Každopádně světe div se, váha je stejná jako při odjezdu na moravu :). Zítra se tedy vrhnu na poslední level a snad ho už i v klidu docvičím. A pak jsem se rozhodla, že se vrhnu na další cvičební program od Jillian Michaels a to Ripped in 30. Je to cvičení velmi podobné jako 30 Day Shred, založené na stejných principech. Jen se cvičí každá obtížnost 5-6 dní a 1-2 dny se odpočívá.Tak už se na něj těším ;).

Jinak se musím pochlubit, že mi Ježíšek donesl Parní hrnec a ponorný mixér, takže hurá na zdravější a dobřejší recepty :D.
Musím se přiznat, že mi zdravá strava prostě chutná. Maso v kombinaci se zeleninou je fakt super a kolikrát si tak pochutnám, jako jsem si při dřívějším způsobu stravování nikdy nepochutnala, což je asi paradox :).

Taky jsem si dala předsevzetí na 1. kvartál příštího roku a tentokrát věřím, že je dodržím.

1) Shodit na 75 kg - vím, že váha není tak důležitá, ale já ji prostě chci :)
2) Docvičit 30 Day Shred
3) Docvičit Ripped in 30
4) Začít nové cvičení - zatím to vypadá na program Body Revolution opět od Jillian
5) Dostat se do bílých šatů - mé oblíbené šaty, které už na sebe prostě nenarvu
6) Jíst zdravě a moc nehřešit - každý si občas zahřeší, i já, ale nesmí to být často
7) Koupit si činky 1,5 kg a výše
8) Koupit si kvalitní boty na cvičení - cvičím teď v obyčejných keckách a docela mi trpí kolena

No a hlavně mít krásnější a zdravější tělo :D

Vaše Jana

Žádné komentáře:

Okomentovat