Inspirace

Inspirace

sobota 18. ledna 2014

3.12.2013 - Nový začátek 2

Ano, začínala jsem podruhé. Ne, že by to poprvé nevyšlo, jen jsem prostě pochopila pár velmi důležitých věcí. Nebo lépe řečeno 1 velmi důležitou věc! A to, že bez cvičení to nepůjde. Nebo spíš půjde, ale nějak to není ono :(((. Dostala jsem sice dolů už 5 kg, ale prostě to není nikde vidět!!!!! Čím to asi bude??

A tak si brouzdám po internetu a hledám a hledám, ani nevím co,.. A objevím něco pro mě absolutně převratnýho! Video s rozdíly před a po cvičení s Jillian Michaels 30 Day Shred. Páni, to snad není možný! Za 30 dní a takové změny??? Já jím víc jak měsíc zdravě, mám dole 5 kg a takhle teda rozhodně nevypadám!!! Kde bude ta chyba? No asi se ani ptát nemusím, je to zcela zřejmé. Zatímco já jen upravila stravu, tyhle dámy přidaly i pohyb :). Věc jednoduchá jako facka!

Jano, Jano, ty snad budeš muset cvičit! Jo je to tak,... Tady je asi vidět, že to s tou změnou myslím vážně, když už i já uvažuji o tom, že začnu cvičit :). Když ty rozdíly jsou tak motivující, že bych byla blázen kdybych to nezkusila!

30 Day Shred se cvičí 30 dní v kuse, což bych mohla vydržet a hlavně je to jen na 30 minut denně, to by snad zvládl i takovej lempl jako jsem já:). OK jdu do toho! Zvážím se a vyfotím, ať to potom můžu porovnat.

Váha : 83,2 kg
Foto:


Takhle jsem tedy vypadala, když jsme začínala.

Toto datum tedy považuji za svůj opravdový začátek mojí ( snad již konečné) cesty za krásnějším a zdravějším tělem :)

Vaše Jana

Žádné komentáře:

Okomentovat