Inspirace

Inspirace

sobota 18. ledna 2014

21. den s 30 Day Shred - 23.12.2013

Tak 2. level mám za sebou. Sice s 1 denní pauzou, protože včera jsem jela za rodinou na moravu a už jsem prostě neměla energii cvičit. Vím, že je to asi výmluva, ale já tam jedu skoro 3,5 hodiny, takže jsem byla vážně ráda, že jsem dojela a ještě abych cvičila, to už fakt nešlo. Každopádně včera jsem se po 19. dnech změřila a zvážila a opět to šlo dolů. Mám sice pocit, že na pohled to vidět není, ale centimetry a oblečení mluví za vše.

Tak tady ta čísílka ( jedná se o úbytky od začátku cvičení):

Prsa: 102,0 = - 3,0 cm
Břicho: 82,0 = - 8,0 cm
Boky: 104,0 = - 2,0 cm
Zadek: 110,0 = - 2,0 cm
Stehna: 67,5 = - 1,5 cm
Paže: 32,0 - stejné
Váha: 81,6 = - 1,5 kg

Konečně se mi pohnula i váha! Úbytek přes břicho měřený v nejužší části je fakt masakr a i když na některých místech mi dle centimetrů nic neubylo, mám stejně pocit, že mi tam oblečení líp sedí. No uvidíme co se mnou udělají vánoce u babičky :DD. Ale chci se trochu krotit.

Zítra hurá ne level 3, který se mi od pohledu moc líbí. Jen na mě něco leze, tak snad to bude OK a budu moct cvičit. Nerada bych si program protahovala, když to do teď tak hezky šlo. Tělo si už pomalu na pohyb zvyká, což je hrozně příjemný. Už se nemusím nutit, tělo to prostě vyžaduje. Páni, moje tělo vyžaduje pohyb, no to je něco :D

Cvičení zdar

Vaše Jana

Žádné komentáře:

Okomentovat