Inspirace

Inspirace

sobota 18. ledna 2014

A je to tady,.. aneb konečně mám odvahu na psaní blogu :)

A je to tady. Konečně i já jsem se rozhodla pro vytvoření blogu :) Už nějakou dobu jsem o tomhle uvažovala, ale popravdě jsem nikdy nenašla odvahu. Můj blog bude prakticky mým deníčkem v cestě za krásnějším a zdravějším tělem. Takový deníček si vlastně již vedu, ale v papírové podobě :) Tahle forma je pro mě totiž opravdu závazná a dřív jsem neměla odvahu takovýto veřejný závazek udělat. Ale dnes jsme ve fázi, kdy vím, že to dokážu.
Tento blog bude odrazem mojí cesty za krásnějším a zdravějším tělem. Nechci tu nikomu radit ani ho přesvědčovat o svých názorech a pravdách. Prostě si tu budu popisovat svojí cestu,.. A když se někdo přidá budu ráda.

Všem kdo se rozhodli stejně jako já něco ve svém životě změnit držím palce a pevně věřím, že to společně zvládneme.

Vaše Jana

Žádné komentáře:

Okomentovat