Inspirace

Inspirace

sobota 18. ledna 2014

Jak to všechno začalo,...

Asi každý z nás někdy v životě držel nějakou dietu. Ani já jsem nebyla výjimkou. Vždy jsem byla "holka krev a mlíko" a s váhou bojuji snad od nepaměti. Již několikrát se mi podařilo úspěšně zhubnout, ale znáte to,.. Po čase to bylo vždy zpět. Nabízí se tedy poznámka, zda to opravdu bylo úspěšné hubnutí! Asi ne. Ale je důležité, že jsem si tím vším prošla, jelikož dnes vím, že tudy cesta nevede.

No možná něco málo o mě. Je mi 26 let ( aspoň do 4.2.2014 zatím) a měřím 172 cm, s váhou bojuji cca od puberty. Už na střední škole jsem byla malinko oplácaná, ale stále to bylo v pohodě. Prostě žádná tlusťoška ale ani žádná hubená tyčka. prostě tak akorát, aby se na to dalo koukat :) Jenže po střední škole to šlo s váhou z kopce, nebo teda spíš do kopce :(. Začala jsem chodit do práce, bydlet sama a vést svůj život. Najednou jsem si mohla kupovat co jsem chtěla a na co jsem měla chuť. Bohužel pocházím ze sociálně velmi slabých poměrů a jídlo pro mě už od dětství bylo něco jako odměna, což jsem si bohužel uvědomila teprve nedávno. Každopádně jsem se začala přímo nekontrolovatelně přejídat. Po střední škole jsem měla váhu kolem 70 kg, což už bylo o pár kilo víc, než bych chtěla, ale neřešila jsem to. I když už tehdy jsem za sebou měla několik diet. Ale ty byly vždy velmi podobné - hlavně nežrat!!!! Což mi naštěstí vydrželo vždy jen pár dní!

No a pak to šlo ráz naráz. Začala jsem jíst hlavně večer a hoooodně se přejídat. Nebyl pro mě problém sníst třeba plný hrnec segedínu i když bez chleba i knedlíků. Najednou mi bylo malý oblečení, ale já to prostě neřešila a koupila si větší,... Tak se má váha vyšplhala vždy přes 80 kg. To mě naštvalo a tak jsem zahájila opět další dietu. Samozřejmě stylem jíst co nejmíň, ať to jde dolů co nejrychleji a ať se hlavně nemusím hýbat. Zapoměla jsem dodat, že jsem odpůrce jakýchkoliv sportovních aktivit. Né že by mě to vyloženě nebavilo, ale prostě jsem u ničeho nevydržela a vždy zvítězila lenost! Takže jsem přestala jíst, nebo spíš omezila jídlo na minimum. Váha samozřejmě šla dolů a vždy se mi podařilo zhubnout poměrně dost kilo. Jednou jsem se dokonce dostala na váhu kolem 65 kg, což jsem měla opravdu naposledy na střední škole. Ale asi víme kam to všechno spělo. Opět za nějaký čas byla váha zpět. Nejhorší číslo bylo pro mě 90 kg, které jsem opět "vyřešila" svojí dietou.
Ovšem kila se zase vrátila.

Tentokrát jsem to stopla na váze 88 kg! A naštěstí se ve mě i něco zlomilo a já si uvědomila, že takhle to dál prostě nejde. Pokud chci tenhle věčný boj s váhou ukončit v můj prospěch, musí se vše změnit.

A právě o téhle cestě je můj blog!

Vaše Jana

Žádné komentáře:

Okomentovat