Inspirace

Inspirace

čtvrtek 23. ledna 2014

52. den - po 2. týdnu Ripped in 30

Druhý týden opět utekl jako voda. Na začátku jsem si myslela, že ho snad ani neodcvičím, vzhledem k velké únavě, kterou jsem na začátku týdne pociťovala. Nakonec jsem se s tím však nějak poprala. Na začátku jsem to skoro nedávala, ale včera už jsem si cvičení opravdu užila. Pravda je, že jsem tento týden cvičila jen 5x a 2 dny měla volno, ale to už prostě neřeším. . Tělo to nejspíš potřebovalo a já se snažím ho maximálně poslouchat :)

Zítra začínám druhou polovinu programu a musím říct, že se mi opravdu moc líbí. Jediné co mě trochu mrzí je, že nejsou už vidět takové výsledky jako u 30 Day Shred. Tam šly dolů centimetry opravdu závratnou rychlostí. Teď se to nějak zastavilo. Je pravda, že na začátku to jde vždy rychleji než později. Ale je to trochu demotivující. Byla jsem zvyklá nad každým měřením jásat. Teď samozřejmě nejsem zklamaná, ale není to ono :(. Nevadí, rozhodně to nehodlám vzdát. Má to totiž i své pozitivum. Šla mi po dlouhé době dolů zase váha. Nevím však, zda se z toho radovat nebo ne. Když stojí centimetry a jde dolů váha, nejedná se o úbytek svalů??? No nevím, nevím, každopádně na druhou stranu jsem cvičila celkem poctivě, takže svaly by to být neměly! Každopádně je jasné, že i váha musí jít jednou dolů :D. No tento týden jsem konečně překonala hranici 80 kg a mám z toho ohromnou radost. Na konci března chci mít 75 kg, tak snad to dám. A samozřejmě mi určitě zmizí i spousta tuků :)

Dnes mám den volna a jsem ráda, jelikož jsem včera cvičila opravdu poctivě a opět mě dost bolí kolena. Je vidět, že tam byly moje svaly opravdu hodně zanedbaný, když mě ještě stále po cvičení bolí. Ale nic si z toho nedělám.

A teď ty centimetry :). Dnes sem napíšu jen ty úbytky co mám od minulého týdne, něco je totiž stále na stejných hodnotách:

Boky: - 1,0 cm
Zadek: - 1,0 cm
Stehna: - 1,0 cm
Váha: - 1,0 kg ( 79,5 kg)


Před chvílí jsem se koukala na 3. týden, který mě čeká zítra a tě pic teda :D. Je tam velká spousta kombinovaných cviků, což mi bude prvních pár dní nejspíš dělat problémy. Musím se hodně soustředit na to, abych je prováděla správně. Ráda bych si taky alespoň 2x během týdne přidala cardio cvičení, ale to nevím jestli stihnu časově. No uvidíme. 

Dnes tedy odpočinku zdar :)

Vaše Jana