Inspirace

Inspirace

sobota 18. ledna 2014

47. den - 2. den 2. týdnu Ripped in 30

Dnes pojedu už podruhé 2. týden. Je to zase o něco náročnější oproti 1. týdnu. Hlavně druhá série je pro mě přímo mrtvičná, tu neodcvičím snad ani z 1/3 :(. No snad se to časem opět zlepší. Na začátku cvičení jsem sice byla nějaká unavená, ale pak jsem se chytla a už to šlo. No dnes mě to teprve čeká, tak snad to napodruhé bude o něco lepší než včera :).

Včera jsem si udělala navíc k jídlu svůj oblíbený kuskus s rajčaty a fazolema, mňam,.. :D

Co mi dnes ale udělalo velikánskou radost byla váha! Dnes se mi podařilo pokořit 8 na začátku! Dnešní váha byla tedy 79,8 kg. Mám fakt velikánskou radost! Na tenhle moment jsem čekala už hooodně dlouho. Na začátku, kdy jsem změnila stravu jsem vážila rovných 88 kg. Takže to je o 8 kg míň!!! Pro mě je to neskutečný úspěch i když je to teprve začátek a to nejtěžší mě teprve čeká. každopádně ta 7 na začátku je pro mě opravdu veliká motivace. Doufám, že to zase nepoleze nějak závratně nahoru, protože váhu mám věčně kilo dolů, kilo nahoru. No na konci kvartálu to snad dám na těch 75 kg. Už aby to bylo :). No 14.2. se chystám opět na moravu, tak tam dostanu dobrou zpětnou vazbu. Tak to bych mohla mít dole i další kilo. No konec řešení váhy. Ta není tak důležitá. Hlavní je, že se cítím mnohem líp! Oblečení mi mnohem líp sedí. Prostě je to super.

Tak hurá na cvičení. Krásnější a zdravější tělo už na mě čeká :D

Cvičení zdar

Vaše Jana

Žádné komentáře:

Okomentovat