Inspirace

Inspirace

středa 20. ledna 2016

Život bez váhy

Už je to víc než 14 dní, co jsem nestála na váze. Nemám nejmenší tušení, jak na tom jsem :). Uvidíme, zda to bude dobře nebo ne. Teď jsem v pondělí řešila nějaké soukromé záležitosti a byla jsem trochu rozhozená, tak jsem nebyla v pondělí na pilates a dala si víno a včera taky, tak budu mít pak v hodnocení tohoto týdne docela zajímavý výkyvy u večeří v kJ :(.

No co, každý občas potřebuje vypnout. Každopádně, jedu si dál to svoje. Dnes si pro změnu dám odpočinek a budu jen tak relaxovat,... Zítra jdu už klasicky na pilates. Jen nevím, jak to budu mít tento týden se cvičením. Dnes chci odpočívat, jelikož jsem unavená, zítra mám pilates a v pátek nevím a o víkendu mám akci. Takže to zatím vypadá na ten pátek. Jen nevím, co budu cvičit. To si ještě rozmyslím,..

Přesto už začínám mít nutkání si na tu váhu stoupnout. Prostě mi to nedá. Zkusím to však ještě vydržet, aspoň ještě nějaký den. Nejspíš na ni ale v nejbližších dnech hupsnu. Je to spíš psychický, protože si jen chci ověřit, že váha nejde nahoru. Jestli jde dolů, na tom mi až tak v tuto chvíli nezáleží, ale nechci, aby šla nahoru! Myslím si však, že nahoru nešla, to bych možná cítila na oblečení a to se mi nezdá. Je pravda, že už jsem na sobě dlouho neměla kalhoty, na kterých to poznám hned, jelikož nabírám přes břicho.

Asi na ni hupsnu, ať má takříkajíc dušička pokoj. Nevím, jestli to totiž vydržím až do toho konce ledna. Je však možné, že si na to třeba tak často nevzpomenu, tak se nakonec ani nezvážím,.. Přesto už to ve mě hlodá! Když si ověřím, že mi váha nejde nahoru, tak pro mě potom bude mnohem snazší se jí do budoucna vyhýbat. Pokud uvidím, že to funguje, nebudu mít strach před přibíráním a to by pro mě byla po letech hodně velká úleva!

Hubnutí zdar
Vaše Jana


Žádné komentáře:

Okomentovat