Inspirace

Inspirace

pondělí 18. ledna 2016

Pryč s váhou!

Díky novému stravovacímu režimu si uvědomuju, že jsem se v posledních letech stala doslova otrokem svoji váhy! Myslím osobní váhu,... Tu věc, která mi neustále ukazuje ty šílený čísla :(. Nejedla jsem večer i když jsem třeba měla kolikrát hlad, aby mi ráno váha neukázala vyšší číslo. Všechna moje špatná období většinou souvisela s číslem na váze!



Nechci se bát, dát si večer něco k jídlu a nechci při každém jídle řešit, jestli to už není moc. Navíc bych se teď asi musela zbláznit, jelikož jím snad dvakrát víc než doteď. Proto jsem se rozhodla, že se pokusím vážení vynechat! Záměrně píšu pokusím, jelikož vím, jak jsem na váze závislá a úplně nevěřím, že se dokážu třeba nezvážit měsíc v kuse!


Každopádně, se pokusím zvážit až na konci ledna. Protože ta váha mi asi nepůjde teď dolů nějak rapidně, když jsem začala jíst víc. Třeba se pletu, ale nechci se pak kvůli tomu nervovat, že to nejde dolů nebo to roste nebo tak něco. Pokud se zvážím až na konci ledna, tak budu mít jasnou zpětnou vazbu! Je to 14 dní a tam už by se mělo něco promítnout. Na druhou stranu, mě nebude stresovat nějaký krátkodobý výkyv směrem nahoru. Už jsem se týden nevážila a zatím to bylo v pohodě i když už mám takové to nutkání se podívat. Zatím to snad ale vydržím :).


Jdu do toho. Chci to zkusit. Bude to hodně zajímavý experiment. Pokaždé, když jsem to zkoušela v minulosti, tak jsem začala přibírat, pokud jsem se nevážila pravidelně. Teď se ale spolehnu na počítání kalorií a rozvržení jídla, jelikož věřím, že je to dobře :).


Bude to hodně těžký!!! Ale zkusit si to chci. Třeba pak budu na konci měsíce příjemně překvapená :).


Hubnutí zdar
Vaše Jana

Žádné komentáře:

Okomentovat