Inspirace

Inspirace

pátek 8. ledna 2016

30 Day Shred - jsem v půlce :)

Po dlouhé době jsem se konečně dopracovala do poloviny programu :). Dneska mě v podvečer čeká 5. den z druhého levlu a já už se moc těším. Doufám, že to bude zase o kousek lepší než minule. Strašně moc mě baví sledovat ty posuny. Mám z toho snad větší radost než ze ztracených centimetrů :).

Včera jsem měla pilates, takže jsem necvičila. Teď mě však čekají hned 3 cvičební dny za sebou, takže se určitě zase posunu o pořádný kus dál. Už po těch čtyřech odcvičených dnech je vidět změna. Myslím v tom, jak cvičím a jak mi to jde. Po víkendu budu za sebou mít 5., 6., a 7. den, takže to už bude pecka :). Příští pátek bych měla docvičit druhý level a v sobotu se pak změřím. Upřímně, nevím jaké výsledky to bude mít. Celkově teď totiž měním svůj přístup k jídlu a zatím nevím, jakým způsobem to ovlivní dané měření. Taky necvičím v tahu, ale mám tam pauzy.

Stejně mám ale radost, že jsem v půlce :). Měla jsem slabší chvilky, kdy jsem pochybovala o tom, zda to má vůbec smysl. Moje tělo to zatím ale vždycky vyhrálo! Prostě ten pohyb chce a líbí se mu :). Hlavně pak už večer nemám tolik chutě a nějak se "zabavím".

Úplně jsem teď změnila přístup k jídlu a ještě stále ho měním. Nebo teda spíš vychytávám různé detaily. Až to nějak ustálím a uvidím, jakým způsobem to funguje, tak se o to s vámi určitě podělím. Každopádně, je to pro mě teď hodně velká změna a některé věci jsou úplně proti všem mým zvyklostem. Snažím se však opravdu co nejvíce naslouchat svému tělu a jeho potřebám, přičemž jeho potřeby jsou pro mě přednější, než číslo na váze! To je ale asi úplně poprvé v mém životě, kdy to tak doopravdy je :(.

Není to psychicky úplně jednoduché. Dát přednost svému tělu před váhou, je pro mě hodně těžké. Váha hrála v mém životě vždy velmi důležitou roli. Což je trochu paradox, jelikož jsem pořád přibírala! Doufám, že mi nynější změna přinese užitek a to i v podobě právě nižší váhy. Věřím, že pokud budu dělat to nejlepší pro své tělo, odměna v podobě nižší váhy se dostaví!

Takže, dneska večer hurá na další cvičení, ať to mám za sebou :). Večer v posteli si pak můžu s klidem říct, že jsem opět udělala něco pro sebe a své tělo ;).

Cvičení zdar
Vaše Jana

Žádné komentáře:

Okomentovat