Inspirace

Inspirace

čtvrtek 7. ledna 2016

Cvičení, necvičení,...

Ke konci roku jsem se rozhodla, že si jako jednorázovou věc zacvičím 30 Day Shred. Jsem skoro v polovině a je pravda, že to teď mám takové rozdrobené, takže to trošku pozbývá původního významu, nicméně, své výsledky to má. Teď nemám na mysli čísla v podobě váhy nebo centimetrů. Myslím svoje tělo! Ne, to jak vypadá, ale jak se cítí. Už na pilates jsem si všímala pozitivních změn, které se v průběhu cvičení, dějí v mém těle. Tělo doslova jásá, že má pohyb. To samé pociťuji i při cvičení doma, i když je pravda, že se do něj musím leckdy donutit!

Pilates je fajn, ale přeci jen, je to takové pozvolné cvičení. Je dobré na zpevnění středu těla, na bolesti zad a tak podobně, ale já cítím, že to chce ještě něco. Přiznám se, že na to, abych chodila na další skupinové cvičení někam mimo domov, jsem dost lenošná :(. Říkám to otevřeně, protože to tak je! Považuji za úspěch už i to, že jdu dvakrát týdně na pilates :). Docela mi sedí teď jak to mám. V pondělí a ve čtvrtek mám pilates a jinak cvičím doma Jillian. Když se mi ale nechce, nebo mi není dobře, tak to nehrotím a mám volno. Opravdu cítím, že tělu se to líbí. Začínám přemýšlet, jestli by nestálo za to, třeba si 2x nebo 3x týdně i po dokončení 30 DS, prostě doma něco zacvičit!

Já vím, že mám se cvičební morálkou docela problémy, na druhou stranu si říkám, že když to nebude nátlakový, jako že musím, tak že by to šlo. Je pravda, že tyhle programy mají svoji sílu právě v tom, že se cvičí každý den. Proto mají takové výsledky, jaké mají! Každopádně, když si kromě pilates ještě 2x týdně zacvičím cokoliv od Jillian, tak to tělu rozhodně neuškodí! I když budu o víkendu flámovat, nebo si v týdnu zajdu s přáteli na skleničku, nebo cokoliv jiného, tak ty dva dny v týdnu si na cvičení určitě najdu!

Zatím je to jen taková myšlenka, kterou reaguji na to, jak se teď momentálně cítím. Uvidíme, jaké to bude, až dokončím celý 30 DS. Třeba se rozmyslím a nebudu chtít cvičit. Teď se mi ta myšlenka ale moc líbí :). Hlavně mi vyhovuje, že když si zacvičím po práci, tak nemám pak už tendence do sebe něco cpát! A teď přes zimu jsem stejně víceméně pořád doma. Ke konci ledna docvičím 30 DS a pak se rozhodnu. Pokud do toho půjdu, tak to určitě nebude s cílem, abych zhubnula, nebo podpořila svoje hubnutí. Tohle dělám vyloženě pro svoje tělo, že se potom bude cítit lépe.

Mám ještě skoro měsíc, abych si to promyslela :). Ale za zvážení to určitě stojí. Vím, že jsem u ničeho nikdy dlouho nevydržela, ale dva dny v týdnu? To není nic nesplnitelného! Jako plán to zní hezky :)). Navíc mám poprvé pocit, že mi nejde jen o postavu, ale opravdu o tělo jako takové. Když jdu cvičit, mám samozřejmě na mysli, jaké bude tělo po cvičení. Zároveň si však snažím přímo při cvičení uvědomovat, co to dělá s tělem, jak se cítí a jak mi při tom je. Stále platí, že bych ráda zhubla, ale tak nějak to všechno vnímám jinak, přirozeněji. Za to jsem moc ráda, protože mi to tak příjde správné! Vždycky po cvičení mám radost, že jsem pro sebe zase něco udělala :).

Opravdy bych moc ráda, do svého života zařadila více pohybu. jen vím, že to není snadné. Už tisíckrát jsem na to stroskotala. Přesto už od září chodím celkem pravidelně na pilates, v létě jezdím na kole, tak proč to nezkusit. Třeba se něco změnilo a bude mít snad pozitivní vliv i to, že k tomu teď přistupuji trochu jinak :). Uvidíme,..
Cvičení zdar
Vaše Jana

Žádné komentáře:

Okomentovat