Inspirace

Inspirace

středa 6. ledna 2016

30 Day Shred - 14. den

Včera mě čekal 14. den s Jillian, ale jelikož jsem to dopoledne dostala, tak jsme si naordinovala oddechový den :). Prostě jsem se vyvalila u tabletu a odpočívala a šla brzo spát. Bylo to moc fajn. Já mám první den, dva docela blbý, tak jsem byla ráda, že si můžu odpočnout. Dneska už je to lepší, tak mám v plánu zase cvičit. Je pravda, že se mi ten druhý level šíleně táhne :(. Trochu mě to mrzí, ale zítra mám zase pilates, tak s tím nic neudělám. Hroutit se z toho nebudu.

Jen jsem zvědavá jaký to dneska bude, protože naposledy už jsem cítila menší změnu k lepšímu, jelikož mi některé cviky šly líp. Na druhou stranu, tu druhou sérii nedávám skoro vůbec. Ne, že bych ji nezvládala silově, to ještě ujde, ale já ji prostě neudýchám :(. Ne jen kardio, ale i to silový cvičení postě nedávám dechově! Tady mám ještě pořád hodně velké mezery. Uvidíme, třeba to dneska bude o kousek lepší. Snažím se do toho dávat opět maximum a jsem na konci úplně vyřízená! Baví mě, že mám možnost se posouvat a i když to mám teď takové roztrhané časově, tak i přesto jsem už třetí den cítila zlepšení :).

Jinak už celý program snad dokončím relativně v kuse. Jen mám pauzu při pilates. Těším se na druhou polovinu tohoto levelu, jelikož už to půjde zase o něco líp. Přiznám se, že si ale netroufám naprosto vůbec odhadovat, jak na tom budu s centimetry při dalším měření :(. Tohle roztažení asi bude mít vliv. Taky se musím přiznat, že jsem včera ráno vlítla na váhu a zděsila se!! Je pravda, že byla asi ovlivněna menstruací, ale i tak byla 78,6 kg!!!!! To je moc :(. Trošku mě to mrzelo, ale co už,.. Musím se s tím nějak poprat.

Takže dneska hurá na druhý level už počtvrté :). Jinak taky pracuji na zlepšení jídelníčku a celkovém pojmutí jídla jako takového. Tady mám hodně velké mezery a celkově se snažím k tomu přistupovat trochu jinak. To si ale nechám na článek zvlášť.

Cvičení zdar
Vaše Jana

Žádné komentáře:

Okomentovat