Inspirace

Inspirace

pondělí 25. ledna 2016

Bláznivý týden

Mám za sebou doslova šílený týden plný naprostého chaosu a bez jakéhokoliv řádu. A to doslova. Necvičila jsem, nevedla si záznamy o jídle, prostě nic. Začalo to bláznivým pondělím, kdy jsem potřebovala řešit určitou situaci, která mě dost rozhodila. Místo na pilates jsem šla na víno :). V úterý zase pro změnu za kamarádkou pro radu, kde jsem si opět dala víno. Ve středu jsem cítila, že na mě něco leze, tak jsem byla až do pátku v posteli. Ani jsem ve čtvrtek nešla cvičit. A v sobotu jsem pro změnu řádila na oslavě narozenin :).

Prostě jízda jak se patří :). Dneska mám trochu problém, zajet opět do nějakého režimu, jelikož jsem měla dopoledne v práci docela dost práce a nějak nestíhala dopolední sváču. Zato jsem si dala dvě velký kafe,.. Navíc nejdu ani dnes na pilates, jelikož se nedostanu dřív z práce, abych to stihla.

Na druhou stranu, byl pro mě minulý týden a všechny události v něm hodně důležitý. Vyřešila jsem si dost podstatné věci, které už bylo třeba nějak dořešit, za což jsem nesmírně vděčná, jelikož mi to bralo velkou spoustu energie. Ten týden pro mě začal v naprostém psychickém rozložení a skončil neuvěřitelnou pohodou a klidem :). Doufám, že tento týden už bude zase nějak v pořádku. Nicméně, ten minulý týden mi jasně ukázal, že stačí, aby se mi v životě vyskytly nějaké nepředvídatelné situace a jídlo jde bokem.

To se mi moc nelíbí :(. Vím, že tohle je u mě docela dlouhodobá záležitost a celkem mě mrzí, že to takhle vždy dopadne. Jen úplně nevím, jak s tím pracovat. Pokusím se nějak se s tím poprat, ale já jak začnu myslet na něco jiného, tak jdou určité věci stranou. Asi nezvládám víc věcí naráz a to jsem žena :))). Nu což, nějak bylo, nějak bude :). Tenhle týden bude doufám normální :).

Hubnutí zdar
Vaše Jana

Žádné komentáře:

Okomentovat