Inspirace

Inspirace

pondělí 18. ledna 2016

První týden s kaloriemi

Mám za sebou první týden, kdy se snažím nějakým způsobem kontrolovat počet kalorií. Především jsem se zaměřila na rozvržení jídla během dne a taky jsem musela začít víc jíst. Jídlo si prakticky plánuji vždy alespoň na den dopředu a zohledňuji jak práci, tak fyzickou aktivitu. Je pravda, že pro mě není snadné mít jídlo nějak rovnoměrně rozvržené a i po týdnu to stále není ono. Ale nic se neděje, vždyť se to teprve učím!

První a zásadní zjištění bylo, že jím málo. V tom je počítání fajn, jelikož mě to nutí jíst víc a tudíž své tělo netýrám hlady. Navíc přemýšlím i nad tím, co jím. Nejdůležitější věc, kterou jsem však začala praktikovat, je ranní snídaně a druhá večeře. Takže už nejsem bez jídla 16 hodin, ale třeba jen 10 hodin, což mi i tak příjde dost, ale já chodím spát celkem brzo a spím celkově docela dlouho. Takže takhle už to asi zůstane.

Možná je to jen pocit, ale příjde mi, že tělo lépe spaluje. Je pravda, že občas se do jídla musím nutit, jelikož mám pocit, že nemám hlad. Když se však najím, tak cítím, že to bylo dobře. Snažím se pracovat i na pestrosti jídelníčku, abych nejedla furt to stejné, což se mi zatím moc nedaří, ale chce to čas a zatím mi to nijak nevadí. Taky cvičení se snažím zapojit. V minulém týdnu jsem měla klasicky 2x pilates, kde teda už začínáme cvičit náročnější věci a o víkendu jsem si zacvičila 30 DS a Yogu Meltdown. Cvičila jsme tedy celkem 4x a z toho mám opravdu radost. Sice mě po víkendu docela bolí svaly, ale na pilates to hezky rozhýbu. Tento víkend mám však sobotu akci, takže to na cvičení moc nevidím, tak se mi snad podaří si zacvičit v týdnu. Přiznám se, že se mi líbí představa, že si k pilates dám v průběhu týdne ještě 30 DS a Yogu Meltdown. Příjde mi to takový vyvážený!

Pro ukázku dávám rozložení jídla za ten minulý týden. Je pravda, že o víkendu jsem si třeba dýl pospala nebo měla večeři později, tak jsem ji nemusela mít na dvě části a nebo vynechala pro změnu svačinu. Nicméně, je tam snad aspoň trochu vidět, jak se snažím dostat k tomu rozvržení. Myslím, že od toho 11.1.2016 je tam vidět docela slušný posun :).

11.1.2016

12.1.2016

13.1.2016

14.1.2016

15.1.2016

16.1.2016


17.1.2016
Je to běh na dlouhou trať, ale učím se postupně a po něčem :)

Hubnutí zdar
Vaše Jana



Žádné komentáře:

Okomentovat