Inspirace

Inspirace

pondělí 4. ledna 2016

Plány na rok 2016

Rok 2015 je snad úspěšně za mnou a přede mnou je celý rok 2016 :). Opět můžu plánovat a snít, co všechno se v něm povede a to já mám ráda :). Ráda sním a ráda plánuji!

Každopádně, se raději vrátím k realitě. Nechci plánovat nějaké velké věci, které pro mě budou třeba nereálné. Určitou představu však o tomto roku mám. Rozhodně vím, co bych ráda dokázala v tomto kvartálu, tj. do 1.4.2016. Chci se už konečně dostat na váhu 75 kilo, chci dál cvičit 2x týdně pilates a chci docvičit 30 Day Shred.

Nejdůležitější pro mě ale je v tuto chvíli jídlo. To momentálně vnímám jako svoji největší slabinu. Ať dělám co dělám, váha stagnuje a nebo s každým soustem navíc přibírám. Tady je prostě něco špatně :(. Jídlo je moje výzva na tento kvartál. Nevím ještě přesně, jakým směrem se budu ubírat, ale chci v tom do dubna mít jasno a nějak normálně fungovat. Prostě budu zkoušet a experimentovat a uvidíme, jakým směrem se to bude vyvíjet.

Abych se přiznala, tak bych byla ráda, kdybych se v létě dostala na váhu 70 kilo, případně se mi podařilo mít na začátku 6! Jinak zatím nemám cíle, které by byly dál. Ani nad tím teď nechci přemýšlet. Dlouho se držím na jednom místě a ani nevím, co se vlastně bude dít dál. Prostě počkám, až jak se to bude vyvíjet teď na jaře a pak budu možná plánovat něco víc. Ještě jsem po svátcích nestála na váze, tak uvidíme, jaká bude výchozí pozice.

Přesto, že se v tom tak plácám, věřím, že těch 75 kilo tam na jaře spadne. Je to jen o mojí disciplíně a pokud dám to jídlo nějak dohromady, tak nevidím důvod, proč by to nemělo jít. Teď se zaměřím na skladbu svých jídel a na to, co a kdy jím a budu na tom pracovat. Zítra ráno hupnu na váhu a snad se nezděsím :)))).

Hubnutí zdar a štastný rok 2016
Vaše Jana

Žádné komentáře:

Okomentovat